dhr Bisschop wel bekend bij jullie in Veenendaal, denk ik zo...MarthaMartha schreef:Wat voor Bisschop?Jongere schreef:![]()
Dan voel ik toch meer voor zo'n Bisschop die in de krant stond afgelopen week.
OGG Bolnes
Re: OGG Bolnes
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dhr. Bisschop is van de HHK kerk te Veenendaal
Woensdag 5 november met de dankdag is dhr. van Veen 's morgens in Barneveld
Ja, nu wel.alex45 schreef:Dhr. Bisschop is van de HHK kerk te Veenendaal
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wat Rijssen betreft, ds. van der Meer is hier volgens mij 1x voorgegaan in de Open Hof, maar de opkomst was zo laag dat (zoals ze me vertelden) hij hier niet weer terug zou komen...Janneman schreef:Maar de groepen dan in Kinderdijk/Alblasserdam, Krimpen en Rijssen waarvoor ds. Van der Meer van tijd tot tijd optreedt, zijn dat dan toevallige samenkomsten, of is er wel degelijk sprake van gemeentevorming (op termijn)? In de advertenties wordt ook dan steeds gesproken over OGG - BV i.o.; maken we hier toch de geboorte van een nieuw kerkverband mee?
-DIA-
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wat wil je nu alex45? Dit topic gaat niet over dhr. Van Veen, ook niet over de gemeente in Barneveld en verder is dit volgens mij info die er alleen maar toe leidt dat een topic gesloten wordt...alex45 schreef:Woensdag 5 november met de dankdag is dhr. van Veen 's morgens in Barneveld
Volgens mij heb je dit ook al in het topic ds. T. Klok geprobeerd...
Mods... misschien maar weer

En het is tegen de forumregels, en tegen de OGG-regels, dus... inderdaad:JALP schreef:Wat wil je nu alex45? Dit topic gaat niet over dhr. Van Veen, ook niet over de gemeente in Barneveld en verder is dit volgens mij info die er alleen maar toe leidt dat een topic gesloten wordt...alex45 schreef:Woensdag 5 november met de dankdag is dhr. van Veen 's morgens in Barneveld
Volgens mij heb je dit ook al in het topic ds. T. Klok geprobeerd...
Mods... misschien maar weer

Inderdaad:
Hier is verder niemand mee gediend.

Hier is verder niemand mee gediend.