oud thema: broek bij meisjes?

Gesloten
-DIA-

oud thema: broek bij meisjes?

Bericht door -DIA- »

Soms denk ik: Geen broeken dragen door meisjes en vrouwen lijkt een gepasseerd station. Veel meiden (in de mijn stad) trekken zich er niet veel meer van aan, hooguit als het verplicht is: Reformatorische school en kerk.

Daarnaast zie je ook de legging aan populariteit winnen, een goed compromis? Je trekt er immers een jurkje (tuniek zo je wilt) over? Probleem opgelost?!

Jouw mening graag.

-DIA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
helma

Re: oud thema: broek bij meisjes?

Bericht door helma »

-DIA- schreef:Soms denk ik: Geen broeken dragen door meisjes en vrouwen lijkt een gepasseerd station. Veel meiden (in de mijn stad) trekken zich er niet veel meer van aan, hooguit als het verplicht is: Reformatorische school en kerk.

Daarnaast zie je ook de legging aan populariteit winnen, een goed compromis? Je trekt er immers een jurkje (tuniek zo je wilt) over? Probleem opgelost?!

Jouw mening graag.

-DIA-

kijk even rond op het forum en je ziet dat we daar al over nagedacht hebben :)
-DIA-

Bericht door -DIA- »

helma schreef:
-DIA- schreef:Soms denk ik: Geen broeken dragen door meisjes en vrouwen lijkt een gepasseerd station. Veel meiden (in de mijn stad) trekken zich er niet veel meer van aan, hooguit als het verplicht is: Reformatorische school en kerk.

Jouw mening graag.

-DIA-

kijk even rond op het forum en je ziet dat we daar al over nagedacht hebben :)
Dat was dan voor mijn tijd.. maar goed ik kan eventjes gaan zoeken :)

-DIA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
memento

Bericht door memento »

Het niet mogen dragen van een broek door vrouwen is traditie, die niet direct of indirect op Gods woord te baseren is. Laten we het als zodanig waarderen. Dus niet zó overschatten, dat iemands zaligheid betwijfeld wordt als zij een broek aanheeft. Maar ook niet onderschatten, alsof we geen rekening te houden hebben met broeders en zusters (lees: ware gelovigen), die er een aanstoot aan nemen als een vrouw een broek aan doet (provoceren is zonde).
Klaio

Bericht door Klaio »

::please :lock
jvdg

Bericht door jvdg »

Ja, laten we, als daar behoefte aan is, doorgaan in het oude topic (s).
Gesloten