Ds. T. Klok
Re: Ds. T. Klok
En heb vernomen dat het inderdaad goed gaat, hij heeft maar 1 nieuwe hartklep gekregen i.p.v. 2, de andere was niet nodig. En dan nog 2 omleidingen. Dus is zeker niet niks. Wanneer het werk weer hervat kan worden is onbekend.
Ds. Molendijk kan ook nog niet uitgaan, maar is wel aan de beterende hand.
Ds. Molendijk kan ook nog niet uitgaan, maar is wel aan de beterende hand.
Toch maak ik gelijk even van de gelegenheid gebruik om te melden dat D.v. donderdag 23 oktober Ds. Gerritsen in verband met dankdag om 14.30 uur en 19.30 uur hoopt voor te gaan in de OGG te Achterberg.[/quote]
[quote][/quote]
En in Geldermalsen hoopt ds. Gerritsen 31 oktober een huwelijk te doen en 4 november hebben we dankdag om 14.30 en 19.30.
Waar zou ds. en zijn vrouw nu wonen? In Barneveld bij hun dochter of in pastorie van Stavenisse?
[quote][/quote]
En in Geldermalsen hoopt ds. Gerritsen 31 oktober een huwelijk te doen en 4 november hebben we dankdag om 14.30 en 19.30.
Waar zou ds. en zijn vrouw nu wonen? In Barneveld bij hun dochter of in pastorie van Stavenisse?
suiker en melk?robert2 schreef:En in Geldermalsen hoopt ds. Gerritsen 31 oktober een huwelijk te doen en 4 november hebben we dankdag om 14.30 en 19.30.
~~Soli Deo Gloria~~
Zwart graag.Hendrikus schreef:suiker en melk?robert2 schreef:En in Geldermalsen hoopt ds. Gerritsen 31 oktober een huwelijk te doen en 4 november hebben we dankdag om 14.30 en 19.30.
Ds. Klok zegt dat hij wwer zal gaan getuigen (preken)
Kan, maar waarom moet dat allemaal op dit forum uitgemeten worden??alex45 schreef:Ds. Klok zegt dat hij wwer zal gaan getuigen (preken)
Zondag 26 Oktober is dhr. Van Veen in Oldebroek
Zondag 26 Oktober is Ds. Zwartbol in St. Philipsland
- JolandaOudshoorn
Dus??? is dit soort informatie niet alleen relevant voor de gemeenteleden aldaar?? Of moeten we met z'n allen achter zo'n man aan gaan rennen, als dwazen gaan "shoppen' en onze eigen gemeente ontrouw zijn??alex45 schreef:Zondag 26 Oktober is Ds. Zwartbol in St. Philipsland
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Voor de Oegstpreek, in november is er ook nog dankdag.alex45 schreef:Zondag 26 Oktober is Ds. Zwartbol in St. Philipsland
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Maak je het rijtje nog af?alex45 schreef:Zondag 26 Oktober is Ds. Zwartbol in St. Philipsland
Zo de Heere wil en wij leven zullen.albion schreef:Voor de Oegstpreek, in november is er ook nog dankdag.alex45 schreef:Zondag 26 Oktober is Ds. Zwartbol in St. Philipsland
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Misschien helpt dit. Meestal komt er na een reactie van mij snel een
op het topic...