GGiN BV te Nieuwerkerk wordt GGiN
Re: GGiN BV te Nieuwerkerk wordt GGiN
In Veenendaal is dit jaar nog geen ledenvergaring geweest.
Hoe vergaren jullie je leden dan? Bij ons is het elke zondag ledenvergaring.alex45 schreef:In Veenendaal is dit jaar nog geen ledenvergaring geweest.
Veenendaal.... al jaren een broeinest van twist, tweedracht en ketterijen
helma schreef:Veenendaal.... al jaren een broeinest van twist, tweedracht en ketterijen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dan mag ik zeker niet komen? Alleen voor leden!!!Ander schreef:Hoe vergaren jullie je leden dan? Bij ons is het elke zondag ledenvergaring.alex45 schreef:In Veenendaal is dit jaar nog geen ledenvergaring geweest.
Wat een lachebekje hè, die henriët. Volgens mij moet dit topic weer op slot, een poosje.henriët schreef:
Nu is het wachten op de aangepaste versie vanhelma schreef:Veenendaal.... al jaren een broeinest van twist, tweedracht en ketterijen
wie volgt? schreef:'t Is wel een raar slag volk, die Veeners, dat is waar!
~~Soli Deo Gloria~~
Ander schreef:'t Is wel een raar slag volk, die gouwenaars, dat is waar!

Ik heb wel eens gevoetbald tegen de Jodan Boys uit Gouda. Die afkorting schijnt afkomstig te zijn van Jongelingenvereniging Daniël. Toch wel mooi...

Laatst gewijzigd door Josephus op 20 okt 2008, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
jij wel hoor, Klaio, omdat jij het bent. Als het groene lampie brandt mag je ook nog gaan zitten. Tof hè.Klaio schreef:Dan mag ik zeker niet komen? Alleen voor leden!!!Ander schreef:Hoe vergaren jullie je leden dan? Bij ons is het elke zondag ledenvergaring.alex45 schreef:In Veenendaal is dit jaar nog geen ledenvergaring geweest.
vast van de synodalen dan.Josephus schreef:Ander schreef:'t Is wel een raar slag volk, die gouwenaars, dat is waar!
Ik heb wel eens gevoetbald tegen de Jodan Boys uit Gouda. Die afkorting schijnt afkomstig te zijn van Jongelingenvereniging Daniël. Toch wel mooi...

Hervormden, volgens mij. Maar het klopt wel, die afkorting (volgens de mij bekende overlevering tenminste).Ander schreef:vast van de synodalen dan.Josephus schreef:Ander schreef:'t Is wel een raar slag volk, die gouwenaars, dat is waar!
FF rust in de tent. 

Op verzoek heropend.
Er is relevant nieuws.
Er is relevant nieuws.
- MarthaMartha
namelijk?jvdg schreef:Op verzoek heropend.
Er is relevant nieuws.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik kreeg vanmorgen het kerkblad van de GGiNBV in de bus. Geen woord over de ontwikkelingen binnen het verband, wel zag ik dat bij de kerkdiensten de gemeente van Nieuwerkerk was verwijderd. Voorbarig? Gisteren moesten ze toch bij de classis verschijnen. Of is het indienen van een verzoek hetzelfde als weggaan bij een kerkverband?
Ik begreep dat ds. Wink wel achter het besluit staat van de gemeente Nieuwerkerk. Hij reageerde positief op de stap die de gemeente zette. Wel ter nuancering van bepaalde opmerkingen dat het niet goed is om nu de ds. ziek is weg te gaan.
Ik begreep dat ds. Wink wel achter het besluit staat van de gemeente Nieuwerkerk. Hij reageerde positief op de stap die de gemeente zette. Wel ter nuancering van bepaalde opmerkingen dat het niet goed is om nu de ds. ziek is weg te gaan.