Afgewezen schreef:Word jij nooit eens moe van jezelf?Hendrikus schreef:PS Soms hoor je mensen iets zingen dat klinkt als "Happy beurs-day". Maar dat deze week vast niet gebeurd zijnHendrikus schreef:Je vergeet nog Happy Bert-day to you
Gefelie
Re: Gefelie
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Kom zeg. Je hoeft niet altijd zwartgallig te doen om niet moe te hoeven worden.Afgewezen schreef:Word jij nooit eens moe van jezelf?Hendrikus schreef:PS Soms hoor je mensen iets zingen dat klinkt als "Happy beurs-day". Maar dat deze week vast niet gebeurd zijnHendrikus schreef:Je vergeet nog Happy Bert-day to you
Go on, Hendrikus, keep it up!!
Niet altijd alles negatief bekijken. Ik geniet van de quotations van Hendrikus. Zou afgewezen het zwartgallig bedoeld hebben???wim schreef: Kom zeg. Je hoeft niet altijd zwartgallig te doen om niet moe te hoeven worden.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Misschien niet, maar dan begrijp ik haar humor niet.albion schreef:Niet altijd alles negatief bekijken. Ik geniet van de quotations van Hendrikus. Zou afgewezen het zwartgallig bedoeld hebben???wim schreef: Kom zeg. Je hoeft niet altijd zwartgallig te doen om niet moe te hoeven worden.
rustig maar, ik ben al wegAfgewezen schreef:Word jij nooit eens moe van jezelf?Hendrikus schreef:PS Soms hoor je mensen iets zingen dat klinkt als "Happy beurs-day". Maar dat deze week vast niet gebeurd zijnHendrikus schreef:Je vergeet nog Happy Bert-day to you
richting Afgewezen, overigens
~~Soli Deo Gloria~~
Er is een meelezer jarig....
wie het vatten kan die vatte het

wie het vatten kan die vatte het

oeps, het plaatje wat ik bedoelde was kleiner....
- JolandaOudshoorn
Ach, die arme jongen, en nou is z'n vakantie ook nog voorbij...helma schreef:Er is een meelezer jarig....
wie het vatten kan die vatte het![]()
Gefeliciteerd!
~~Soli Deo Gloria~~
- Wilma van den Berg
Ik dénk te weten wie er bedoeld wordt: Jarige, van harte gefeliciteerd
en beterschap gewenst! 
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Wilma van den Berg schreef:Ik dénk te weten wie er bedoeld wordt: Jarige, van harte gefeliciteerden beterschap gewenst!
volgens mij heb je t mis...
je zoontje???
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:je zoontje???
mijn zoontje is naar hem vernoemd
oh ja tuurlijk, ik dacht eerst, uni... maar toen zag ik bartje... .helma schreef:henriët schreef:je zoontje???
nee, mijn broer
mijn zoontje is naar hem vernoemd
wha ha,
tuurlijk
nou bedankt dankan ik een kaartje sturen, of een pb tje
enne,
broer van
Heel erg van harte..
Gods zegen gewenst in je nieuwe levensjaar
en een gezellige dag!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....