Ds. T. Klok
Ds. T. Klok
Heeft iemand al gehoord hoe de operatie van Ds. T. Klok is verlopen?
Dit zou een zeer ernstige operatie zijn met nieuwe hartkleppen en omleidingen.
Dit zou een zeer ernstige operatie zijn met nieuwe hartkleppen en omleidingen.
- Reformer
Re: Ds. T. Klok
Inderdaad een ernstige open-hart-operatie die deze predikant vandaag heeft moeten ondergaan.
Deze operatie zou hij in Belgie ondergaan, naar ik meen in Antwerpen.
Heb nog niet gehoord hoe de operatie verlopen is.
De revalidatie zal een lange geschiedenis gaan worden denk ik.
Deze operatie zou hij in Belgie ondergaan, naar ik meen in Antwerpen.
Heb nog niet gehoord hoe de operatie verlopen is.
De revalidatie zal een lange geschiedenis gaan worden denk ik.
En de zaligheid is in geen ander, want er is onder de hemel geen andere Naam onder de mensen gegeven waardoor wij zalig moeten worden.
Ik heb verder niets gehoord. Maandag zou hij opgenomen worden in Antwerpen, en vandaag geopereerd.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Niets bekend? Ik hoop: geen bericht = goed bericht.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- Reformer
Ds. Klok is niet woensdag geopereerd, maar vanmorgen pas.
Afgelopen woensdag durfden de artsen het niet aan om de operate uit te voeren, vanwege de slechte condite waarin in de dominee verkeerd. Vervolgens zou de operatie donderdag plaatsvinden, maar werd deze verplaatst naar vanmorgen vanwege een spoedgeval.
Ds. Klok verkeerd dus in een slechte conditie en zijn hart is ook zeer slecht.
Afgelopen woensdag durfden de artsen het niet aan om de operate uit te voeren, vanwege de slechte condite waarin in de dominee verkeerd. Vervolgens zou de operatie donderdag plaatsvinden, maar werd deze verplaatst naar vanmorgen vanwege een spoedgeval.
Ds. Klok verkeerd dus in een slechte conditie en zijn hart is ook zeer slecht.
En de zaligheid is in geen ander, want er is onder de hemel geen andere Naam onder de mensen gegeven waardoor wij zalig moeten worden.
Zondag 18 Oktober 2008 preekt Dhr. van Houdt in de Oud.ger Gem van Rhenen 10:00 en 1800
Wat heeft dit met Ds. Klok te maken ?????alex45 schreef:Zondag 18 Oktober 2008 preekt Dhr. van Houdt in de Oud.ger Gem van Rhenen 10:00 en 1800
Klokken zijn soms van hou(d)t.gallio schreef:Wat heeft dit met Ds. Klok te maken ?????alex45 schreef:Zondag 18 Oktober 2008 preekt Dhr. van Houdt in de Oud.ger Gem van Rhenen 10:00 en 1800
Afgezien van dat dit geen relevante informatie is in dit topic, dient gemeld te worden dat de Oud Gereformeerde Gemeente een beleid heeft om zondagse predikbeurten niet kenbaar te maken in het openbaar, om te voorkomen dat gemeenteleden uit andere plaatsen gaan 'lopen' voor een dominee.alex45 schreef:Zondag 18 Oktober 2008 preekt Dhr. van Houdt in de Oud.ger Gem van Rhenen 10:00 en 1800
Toch maak ik gelijk even van de gelegenheid gebruik om te melden dat D.v. donderdag 23 oktober Ds. Gerritsen in verband met dankdag om 14.30 uur en 19.30 uur hoopt voor te gaan in de OGG te Achterberg.
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
ON-TOPIC !!
Anders ga ik sluiten.
Anders ga ik sluiten.
gauw doen! dit is koffiepraat...jvdg schreef:ON-TOPIC !!
Anders ga ik sluiten.
~~Soli Deo Gloria~~
Maar ik bid wel voor hem!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Er werd zondag afgelezen in de gemeente waar ik toe behoor dat ds Klok vrijdag was geopereerd. Dat hij de operatie goed heeft doorstaan en dat het zo goed gaat dat hij inmiddels van de intensieve care is overgebracht naar de Medium care. Ook heeft hij zijn eigen kinderen alweer op indringende wijze toe kunnen spreken.
Dat klopt. Elders ook gehoord dat het boven verwachting goed met hem gaat.
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck