Ga jij aan het avondmaal?
Ga jij aan het avondmaal?
Beste jij,
Ga je aan het avondmaal?
Ga je aan het avondmaal?
Re: Ga jij aan het avondmaal?
Ik wil hier best op antwoorden, maar wat is het doel van deze poll?Kaw schreef:Beste jij,
Ga je aan het avondmaal?
- JolandaOudshoorn
Oeps...
Daar gaat weer een topic van mij in de prullebak...
Daar gaat weer een topic van mij in de prullebak...

Mischien is deze keuze wel duidelijker...
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Om een beeld te krijgen van de avondmaalsgang onder de refoforummers, omdat daar elders onduidelijkheid over bestond.Afgewezen schreef:Ik wil hier best op antwoorden, maar wat is het doel van deze poll?Kaw schreef:Beste jij,
Ga je aan het avondmaal?
Dat begrijp ik wel. Maar waarom wil je daar een beeld van krijgen?Kaw schreef:Om een beeld te krijgen van de avondmaalsgang onder de refoforummers, omdat daar elders onduidelijkheid over bestond.Afgewezen schreef:Ik wil hier best op antwoorden, maar wat is het doel van deze poll?Kaw schreef:Beste jij,
Ga je aan het avondmaal?
Wat wil je daarmee?
Bundelen en doorverkopen aan kerkenraden.Afgewezen schreef: Dat begrijp ik wel. Maar waarom wil je daar een beeld van krijgen?
Wat wil je daarmee?
- MarthaMartha
Kaw schreef:Bundelen en doorverkopen aan kerkenraden.Afgewezen schreef: Dat begrijp ik wel. Maar waarom wil je daar een beeld van krijgen?
Wat wil je daarmee?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Sorry hoor maar ik vind dit topic te ver gaan.
Dat is een vraag voor de binnenkamer maar niet voor de statistieken.
- JolandaOudshoorn
huh??? Iedereen in jouw gemeente weet toch of jij aangaat of niet???Erasmiaan schreef:Sorry hoor maar ik vind dit topic te ver gaan.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
In de kerk is het aangaan aan het avondmaal ook letterlijk zichtbaar. Bovendien is er in de kerkorde opgenomen dat bij visitatie gevraagd moet worden hoe de avondmaalsgang is (en dan gaat het ook over aantallen.Erasmiaan schreef:Sorry hoor maar ik vind dit topic te ver gaan.
En wat de statistieken betreft. Aangeven of je wel of niet aangaat zegt verder niets over de invulling van de persoonlijke avondmaalsviering. Dus die topic mag mi open blijven, omdat de statistieken bijna niets zeggen.
Erasmiaan schreef:Sorry hoor maar ik vind dit topic te ver gaan.
.
Eens !
De gemeente ja. Niet de hele wereld. Het stinkt mij teveel naar mensen.JolandaOudshoorn schreef:huh??? Iedereen in jouw gemeente weet toch of jij aangaat of niet???Erasmiaan schreef:Sorry hoor maar ik vind dit topic te ver gaan.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Wie dit tever vindt gaan, reageert toch gewoon niet?