ben je zó afgevallen Rens? so'n spits bekkie...en dat oranje kleurt je goedRens schreef:
arghhhhh, 't is alweer ruim na tienen, en ik heb nog geen slág uitgevoerd.................
Goede morgen
Re: Goede morgen
leven... een reis.
een stap een ren..
moeilijk makkelijk
vreugdevol verdrietig
vervelend verrijkend
leven afsterven
totdat....
desalniettemin,
goedemorgen
een stap een ren..
moeilijk makkelijk
vreugdevol verdrietig
vervelend verrijkend
leven afsterven
totdat....
desalniettemin,
goedemorgen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Goedemorgen allemaal,
Als vreemdeling reizen we ook vandaag verder maar we mogen zien op Zijn beloften.
Als vreemdeling reizen we ook vandaag verder maar we mogen zien op Zijn beloften.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
goedemorgen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
zo, je kunt écht zien dat je gisteravond vroeg naar bed bent gegaanMarthaMartha schreef:goedemorgen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Grapjas...........Hendrikus schreef:zo, je kunt écht zien dat je gisteravond vroeg naar bed bent gegaanMarthaMartha schreef:goedemorgen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
offe... nog steeds vrolijk van het wijntje van gisterenavond.....
offe.... omdat ik een fijne avond in 't vooruitzicht heb..............
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 24 sep 2008, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
môgge, iemand zin in koffie? welkom!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
tja, als ik hier wegkon zou ik niet aarzelen.....henriët schreef:môgge, iemand zin in koffie? welkom!
morgen mag ook hoorMarthaMartha schreef:tja, als ik hier wegkon zou ik niet aarzelen.....henriët schreef:môgge, iemand zin in koffie? welkom!
- JolandaOudshoorn
naar mij toe is het iets minder ver......henriët schreef:môgge, iemand zin in koffie? welkom!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
ja is lief, maar 's morgens heb ik bidkring, 's middags twee gehandicapte kindjes om op te passen en 's avonds een gemeente-avond over de zekerheid van het geloof. Knap vol dus....henriët schreef:morgen mag ook hoorMarthaMartha schreef:tja, als ik hier wegkon zou ik niet aarzelen.....henriët schreef:môgge, iemand zin in koffie? welkom!
maar ik kom snel in je nieuwe huis kijken!
JolandaOudshoorn schreef:naar mij toe is het iets minder ver......henriët schreef:môgge, iemand zin in koffie? welkom!
- MarthaMartha
helaas, ik kan echt niet.....JolandaOudshoorn schreef:naar mij toe is het iets minder ver......henriët schreef:môgge, iemand zin in koffie? welkom!
MarthaMartha schreef: offe... nog steeds vrolijk van het wijntje van gisterenavond.....