Body piercings
-
cannabis
Body piercings
What is the OSW point of view on body piercings. In north america people have an average of 1.76 or so body piercings. Is the dutch reformed group OK with it?
-
jacob
-
gerrit de 2e
- Contacteer:
nee, ik denk in kg p/persoonOorspronkelijk gepost door galliodie 1.76, is dat per vierkante centimeter, per tong, navel of ????Oorspronkelijk gepost door cannabis
What is the OSW point of view on body piercings. In north america people have an average of 1.76 or so body piercings. Is the dutch reformed group OK with it?
-
Lecram
Wat het OSW punt van overzicht op lichaamspiercings is. In Noord-amerika mensen heeft gemiddeld 1.76 of zo lichaamspiercings. Is de Nederlandse hervormde groep OKAY opdat?Oorspronkelijk gepost door cannabis
Met dank aan: http://freetranslation.imtranslator.com/
-
limosa
Ce que le OSW point de sommaire sur lichaamspiercings est. Dans gens,Oorspronkelijk gepost door Lecram
Wat het OSW punt van overzicht op lichaamspiercings is. In Noord-amerika mensen heeft gemiddeld 1.76 of zo lichaamspiercings. Is de Nederlandse hervormde groep OKAY opdat?
d'Amérique du Nord 1.76 ou tellement lichaamspiercings moyen a. _
être le néerlandais réformer groupe OKAY pour que ?
-
limosa
是什么OSW 不是概要在lichaamspiercings 。 在人,Oorspronkelijk gepost door limosa
Ce que le OSW point de sommaire sur lichaamspiercings est. Dans gens,
d'Amérique du Nord 1.76 ou tellement lichaamspiercings moyen a. _
être le néerlandais réformer groupe OKAY pour que ?
北美洲1.76 或lichaamspiercings 非常平均为A 。 _ 是荷兰语改革小组赞成以便?
[edit]
Mmm, chinees komt niet echt goed over hier . . .
[/edit]
[Aangepast op 2/3/04 door limosa]
-
limosa
Dan van Chinees maar weer terug naar Nederlands:Oorspronkelijk gepost door limosa
是什么OSW 不是概要在lichaamspiercings 。 在人,
北美洲1.76 或lichaamspiercings 非常平均为A 。 _ 是荷兰语改革小组赞成以便?
Is om het even welke OSW is niet het overzicht in lichaamspiercings.
In de persoon, Noord-Amerika 1,76 of lichaamspiercings is uiterst
eveneens A. _ is de Nederlandse hervorming erkende groep?
Ik zit nog maar op 1,5 kg....Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2enee, ik denk in kg p/persoonOorspronkelijk gepost door galliodie 1.76, is dat per vierkante centimeter, per tong, navel of ????Oorspronkelijk gepost door cannabis
Nee, maar ik weet wel dat er in de Bijbel staat, dat je niet zomaar tatoeages mag hebben. Maar waar precies... dat weet ik zo niet....
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Ik heb er een aantal dingen tegen:
1) Als het de bedoeling was geweest dat je allerlei metaal in je lichaam draagt had God wel voor de benodigde gaatjes gezorgd
2) Het doel van piercings is meestal het er sexy uitzien. En ik denk dat het heel gemeen is van een meisje om dat te doen als er in de 10 geboden staat dat we niet mogen begeren.
3) Zonder deze metalen toevoegsels kan je je zelf mooi genoeg maken, dus why?
1) Als het de bedoeling was geweest dat je allerlei metaal in je lichaam draagt had God wel voor de benodigde gaatjes gezorgd
2) Het doel van piercings is meestal het er sexy uitzien. En ik denk dat het heel gemeen is van een meisje om dat te doen als er in de 10 geboden staat dat we niet mogen begeren.
3) Zonder deze metalen toevoegsels kan je je zelf mooi genoeg maken, dus why?
(zonder dat ik voor piercings ben)Oorspronkelijk gepost door memento
Ik heb er een aantal dingen tegen:
Als het de bedoeling was dat mannen geen haar op hun gezicht hebben had God de mannen geen baardgroei meegegeven.
-
limosa
Het is een tijdje rustig geweest met dit soort topics. Maar na die topic over de film over het lijden van Jezus is dit er ook weer zo één.
Ik wordt er moe en/of ge-irriteerd door. Ik weet niet wat eerder komt. Maar moeten we hier nu echt over discussieren op OSW? Het zal wel weer eindigen met één of andere bijdehand die weet te vertellen dat er niets over in de Bijbel staat en dat het eigenlijk wel moet kunnen. Ofzo. Als we niks zinnigers weten kunnen we beter niet posten . . .
Ik wordt er moe en/of ge-irriteerd door. Ik weet niet wat eerder komt. Maar moeten we hier nu echt over discussieren op OSW? Het zal wel weer eindigen met één of andere bijdehand die weet te vertellen dat er niets over in de Bijbel staat en dat het eigenlijk wel moet kunnen. Ofzo. Als we niks zinnigers weten kunnen we beter niet posten . . .
-
cannabis
Beards are good. I used to sport one. So did king David. And Calvin, whom you guys seem to like.
Galio, people have their piercings everywhere, and I mean everywhere. And tatoos too. Dit zijn geen snijdingen in het vlees, sommige zijn best mooi. My source cant tell me how the piercings were distributed.
Galio, people have their piercings everywhere, and I mean everywhere. And tatoos too. Dit zijn geen snijdingen in het vlees, sommige zijn best mooi. My source cant tell me how the piercings were distributed.