Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Ik ga vandaag naar een vriendin in Gouda.
Veel plezier saampjes..Lassie schreef:Ik ga vandaag naar een vriendin in Gouda.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
beginnen met uitzoeken van de kleren i.v.m. de wisseling van het seizoen

- Wilma van den Berg
Een heeeeeeeeeeeeeeele boel dingen uitzoeken/regelen, post doornemen (en beantwoorden), bezoek afleggen, voorbereidingen treffen voor de rest van de week....
Er is deze week best heel veel werk ('k zal dus ook niet heel veel op RF zijn
)...
Allen een goede werkweek toegewenst en Gods zegen!

Allen een goede werkweek toegewenst en Gods zegen!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
komt verjaardag tussendoor...
Gewoon werken en vanavond de eerste avond van de mannenvereniging waar ik voor het eerst eens heen ga.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
naast een gezellige dag met een vriendin.... willen we nog even bomen over wat er gisteren gebeurd is tijdens de dienst (laat staat de preek). We weten niet hoe we hier mee om moeten gaan. Gisteren gebeden of God ons wijsheid wil geven om hier met een verstandige manier mee om te mogen gaan. Best moeilijk allemaal. Zo heftig heb ik nog nooit mee gemaakt.
De huiskamer moet weer gezogen worden..........pffffffffffff, ik zie er tegen op als een bérg. Verder m'n bureau leegruimen, daar heb ik zo langzamerhand een puinzooi van gemaakt, in de kamer enkele dingen verplaatsen die tóch niet naar m'n zin staan op die plek.
Verder een klein afwasje wegwerken, de keuken dweilen, en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag.
Verder een klein afwasje wegwerken, de keuken dweilen, en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hmm, vandaag..
Mwa....net eerste uur nederlands gehad.
Nu 4 uur of 5 uur verzorging
Daarna 1 uur geschiedenis
Dan Engels
Vanavond fluiten...
Huiswerk leren/maken
Tekenen
En schrijven
Mwa....net eerste uur nederlands gehad.
Nu 4 uur of 5 uur verzorging
Daarna 1 uur geschiedenis
Dan Engels

Vanavond fluiten...
Huiswerk leren/maken
Tekenen
En schrijven

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Nou die skeelerronde loopt dwars door mijn postwijk. Het was eerst alleen even zoeken waar mijn collega mijn tassen had neergezet. Uiteindelijk heb ik de wijk in een beetje rare volgorde gedaan. Dus was ik ook niet zo vroeg klaar. Het was 16.00 uur geweest en dat is voor zaterdagmiddag wel een beetje laat.Ander schreef:'t Heeft verder toch niks te maken met die skeelerronde?Gijs83 schreef:vanmiddag mijn postwijk(eens even kijken hoe het gaat i.v.m. de hindernissen van de skeelerronde). Vanavond naar de JBGG Districtsavond in Apeldoorn. Ds.W.Visscher hoopt daar te spreken over 'Ren voor je leven'. (het lijkt wel een prikkelende Jijdaar-onderwerp!)
vanmorgen huis-aan-huis folder samengevoegd bij de post(morgen 2 stuks: Karwei en AH, de rest v/d week alleen vrijdag: Seats en Sofas). Dus dat ziet er goed uit
. Vanmiddag mijn maandagmiddagwijk doen en vanavond naar onze oud-buurvrouw die vorige naar bejaardentehuis is verhuisd. Eens even kijken hoe ze het daar heeft.

Kijk maar uit.. straks staat ie ook in 't rijtje...Gijs83 schreef:vanmiddag mijn postwijk(eens even kijken hoe het gaat i.v.m. de hindernissen van de skeelerronde). Vanavond naar de JBGG Districtsavond in Apeldoorn. Ds.W.Visscher hoopt daar te spreken over 'Ren voor je leven'. (het lijkt wel een prikkelende Jijdaar-onderwerp!)

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- JolandaOudshoorn
straks naar de informatie avond van de school van mijn zoon. Verder deze dag weinig kunnen doen (gelukkig kon vanmorgen wel naar de bidstond), ik ben nog steeds aan het herstellen van vrijdag....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nog even bezig met mijn studie en dan slapen 

- Wilma van den Berg
Me verdiepen in Nederlands, overleg en een stukje schrijven. Daarna (vanavond) administratie doornemen, spullen opruimen (er ligt inmiddels wel weer wat) en proberen op tijd naar bed te gaan...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!