Heel degelijk met een mooi wit overhemd

he, ik kan de afbeelding niet zien.....Ariene schreef:Is dit wellicht iets?![]()
zou kunnen, ik ben op het werk.....Ariene schreef:Hij staat bij mij zelfs in jou Quote...?
Wellicht komt hij niet door je filter??
-je kunt er in een broek minder gelijkvormig uitzien dan in een rok..ber10e schreef:Ik heb er zelf 2 redenen voor (naast die bijbeltekst):
- je moet niet wereldgelijkvormig worden
- en in een broek is alles afgetekent, en als je (een fatsoenlijk) rokje draagt is dat niet zo.
Ja maar vrouwen kijken daar zogenaamd niet naar en mannen welMariaW schreef:dan vind ik dat een broek ook wel vanalles aftekent.refo schreef:En hoe zit dat bij de heren?ber10e schreef:Ik heb er zelf 2 redenen voor (naast die bijbeltekst):
- je moet niet wereldgelijkvormig worden
- en in een broek is alles afgetekent, en als je (een fatsoenlijk) rokje draagt is dat niet zo.
whahahahahahaaaa.....Ariene schreef:Is dit wellicht iets?![]()
Ik vind dit wel wat kortzichtig. Naar mijn idee worden er juist weer meer rokken gedragen dan zo'n 5-10 jaar terug,,Veel vrouwen weten niet meer wat de boven- en onderkant van een rok is. Ze dragen er nooit een.'' De lage instap is onnodig geworden.
Kan heel goed hoor fietsen met een rok! Zelfs in de zorg werken met rok kan! Een dominee vroeg zich eens waarom het in het ene ziekenhuis wel kan en in het andere niet.Marnix schreef:Klopt, het is wel wat kort door de bocht. Maar mijn vriendin doet als ze gaat fietsen wel een broek aan, omdat ze met een rok fietsen niks vindt. Dus die zou inderdaad ook wel aan een fiets met stang kunnen
Zo Gijs, ervaring??Gijs83 schreef:Kan heel goed hoor fietsen met een rok! Zelfs in de zorg werken met rok kan! Een dominee vroeg zich eens waarom het in het ene ziekenhuis wel kan en in het andere niet.Marnix schreef:Klopt, het is wel wat kort door de bocht. Maar mijn vriendin doet als ze gaat fietsen wel een broek aan, omdat ze met een rok fietsen niks vindt. Dus die zou inderdaad ook wel aan een fiets met stang kunnen
En als een dominee dat zegt... dan zal het wel waar zijn..Gijs83 schreef:Kan heel goed hoor fietsen met een rok! Zelfs in de zorg werken met rok kan! Een dominee vroeg zich eens waarom het in het ene ziekenhuis wel kan en in het andere niet.Marnix schreef:Klopt, het is wel wat kort door de bocht. Maar mijn vriendin doet als ze gaat fietsen wel een broek aan, omdat ze met een rok fietsen niks vindt. Dus die zou inderdaad ook wel aan een fiets met stang kunnen