Die van Gloucester was een getructe: het zijn drie foto's over elkaar heen, met verschillende belichtingen. Vandaar ook dat onwerkelijk mooie licht...Lapressa schreef:Super mooi zeg!!
Toch blijft het lastig om goede en orginele plaatjes te maken in een kerk. Het wordt al gauw een standaard plaatje.
Schitterende foto`s
Re: Schitterende foto`s
~~Soli Deo Gloria~~
Ik vroeg mij al af hoe dat zo perfect kon, maar nu begrijp ik het.
Wat fotografeer jij het liefst Hendrikus?
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Lapressa schreef:Ik vroeg mij al af hoe dat zo perfect kon, maar nu begrijp ik het.

och... dit soort dingen
het schone van cultuur, natuur en architectuur
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
die roos is mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ja mooi is dat. Dat zijn ook mijn favoriete zaken om te fotograveren.
De mooiste vind ik de derde foto in de derde rij. Het licht aan het eind geeft de foto een bijzonder mooi effect.
De mooiste vind ik de derde foto in de derde rij. Het licht aan het eind geeft de foto een bijzonder mooi effect.
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Je bedoelt Gloster?Lapressa schreef:Ja mooi is dat. Dat zijn ook mijn favoriete zaken om te fotograveren.
Gloster is zover ik weet een kanarie 

Hier zijn wat foto's die ik onderweg heb genomen afgelopen vakantie. Even weer wat anders dan de vele kerken die wij ook bezocht hebben.
Dit vind ik dus ook erg leuk om te fotogaveren

Dit vind ik dus ook erg leuk om te fotogaveren

Inderdaad. Het lukt mij in ieder geval zelden om een bijzonder plaatje te schieten.Lapressa schreef:Super mooi zeg!!
Toch blijft het lastig om goede en orginele plaatjes te maken in een kerk. Het wordt al gauw een standaard plaatje.
Hoe doe jij dat toch, Hendrikus?
- Wilma van den Berg
Mensen, wat een prachtige foto's weer. Hartelijk dank voor die mooie (ver)'gezichten'....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Goeiemorgen......
twee foto's die ik gisteren maakt toen ik Puck aan het uitlaten was.....ze zijn gemaakt pál buiten het dorp.

twee foto's die ik gisteren maakt toen ik Puck aan het uitlaten was.....ze zijn gemaakt pál buiten het dorp.

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
hier 2 foto's van ondeweg van een fietstochtje

gr masala

gr masala
kom al dichter bij god