Verkoop boeken

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23961
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Verkoop boeken

Bericht door refo »

Ik vind dat 'niet bieden op zondag' wel grappig. Ik zou er van maken: 'op zondag deze aanbieding niet bekijken.'
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Re: Verkoop boeken

Bericht door caprice »

refo schreef:Ik vind dat 'niet bieden op zondag' wel grappig. Ik zou er van maken: 'op zondag deze aanbieding niet bekijken.'
Nee. De consequentie van het bieden op zondag is dat deze bieding op maandag meteen verwijderd zal worden. Dit is een keer voorgekomen, en voortaan zal het in de advertentie opgenomen worden.

Er is nog steeds, ook nieuw aanbod. Iedereen wordt uitgenodigd om nog eens te kijken.
http://verkopers.marktplaats.nl/584035
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Verkoop boeken

Bericht door Marnix »

En als ze op zondag het geld overmaken, stort je het dan ook weer terug? :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Verkoop boeken

Bericht door henriët »

Marnix schreef:En als ze op zondag het geld overmaken, stort je het dan ook weer terug? :D
:haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
cosmo
Berichten: 681
Lid geworden op: 14 sep 2007, 15:09

Re: Verkoop boeken

Bericht door cosmo »

Tja, je kunt moeilijk verwachten dat mensen niet op zondag bieden, de site is dan ook gewoon toegankelijk.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23961
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Verkoop boeken

Bericht door refo »

caprice schreef:
refo schreef:Ik vind dat 'niet bieden op zondag' wel grappig. Ik zou er van maken: 'op zondag deze aanbieding niet bekijken.'
Nee. De consequentie van het bieden op zondag is dat deze bieding op maandag meteen verwijderd zal worden. Dit is een keer voorgekomen, en voortaan zal het in de advertentie opgenomen worden.

Er is nog steeds, ook nieuw aanbod. Iedereen wordt uitgenodigd om nog eens te kijken.
http://verkopers.marktplaats.nl/584035
Als je nou echt de wet wilt houden dan moet je al je veilingen op zaterdag weghalen en op maandag opnieuw plaatsen. Want dit is natuurlijk halfslachtig. ;)

Maar de joden pakken dat slimmer aan: die nemen een sjabbesgoj in dienst.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6329
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: Verkoop boeken

Bericht door Gian »

Of al je advertenties zaterdagsavonds om 12 uur wissen, en er smaandags weer op zetten :)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Plaats reactie