van harte gefeliciteerd, fijne dag!JolandaOudshoorn schreef:straks het huis netjes maken, mijn man is jarig , dus daar ook veel voor voorbereiden. Verder nog een heleboel administratie en notulen etc. opbergen en natuurlijk veel visite ontvangen.
Wat doen we vandaag? [3]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Hey, leuk. Gefeliciteerd! Een fijne dag verder!JolandaOudshoorn schreef:straks het huis netjes maken, mijn man is jarig , dus daar ook veel voor voorbereiden. Verder nog een heleboel administratie en notulen etc. opbergen en natuurlijk veel visite ontvangen.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Zaterdagavond(voor het eerst) naar de SRB in Amersfoort geweest. Een 'bevlogen' lezing gehoord van Ds.C.M.Buijs over de zekerheid des geloofs. Hij heeft vele echt Bijbelse en behartenswaardige zaken met ons gedeeld.
Vandaag: vanmorgen weer huis-aan-huis folders samengevoegd voor morgen(weer 3 stuks: AH, Gamma en Karwei) en vanmiddag mijn maandagmiddagwijk weer gedaan en vanavond rf e.d. weer bijlezen!
Vandaag: vanmorgen weer huis-aan-huis folders samengevoegd voor morgen(weer 3 stuks: AH, Gamma en Karwei) en vanmiddag mijn maandagmiddagwijk weer gedaan en vanavond rf e.d. weer bijlezen!
daar wouden wij ook heen gaan (SRA avond). Niet geweest maar goed komt vast nog wel een keer zo'n avond. Hoevaak is dat?
Er is verschil tussen 'SRA' en 'SRB'. (Dat wist je toch wel?). SRA ben ik niet van op de hoogte. Maar SRB(in v.Lodenstein college) is in Amersfoort eens per 14 dagen. Over 2 weken komt Ds.Verschuure uit Scherpenzeel. Ook eens per 14 dagen avonden in Rotterdam en Goes(gelijk met Amersfoort).Lassie schreef:daar wouden wij ook heen gaan (SRA avond). Niet geweest maar goed komt vast nog wel een keer zo'n avond. Hoevaak is dat?
En wanneer ga je naar JijDaar?Gijs83 schreef:Er is verschil tussen 'SRA' en 'SRB'. (Dat wist je toch wel?). SRA ben ik niet van op de hoogte. Maar SRB(in v.Lodenstein college) is in Amersfoort eens per 14 dagen. Over 2 weken komt Ds.Verschuure uit Scherpenzeel. Ook eens per 14 dagen avonden in Rotterdam en Goes(gelijk met Amersfoort).Lassie schreef:daar wouden wij ook heen gaan (SRA avond). Niet geweest maar goed komt vast nog wel een keer zo'n avond. Hoevaak is dat?
~~Soli Deo Gloria~~
hij kan niet alles bijhouden, denk ik zo....Hendrikus schreef:En wanneer ga je naar JijDaar?Gijs83 schreef:Er is verschil tussen 'SRA' en 'SRB'. (Dat wist je toch wel?). SRA ben ik niet van op de hoogte. Maar SRB(in v.Lodenstein college) is in Amersfoort eens per 14 dagen. Over 2 weken komt Ds.Verschuure uit Scherpenzeel. Ook eens per 14 dagen avonden in Rotterdam en Goes(gelijk met Amersfoort).Lassie schreef:daar wouden wij ook heen gaan (SRA avond). Niet geweest maar goed komt vast nog wel een keer zo'n avond. Hoevaak is dat?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik bedoelde de SRB...he jammer de 20e kan ik niet. Miss. de volgende keer dan maar.Gijs83 schreef:Er is verschil tussen 'SRA' en 'SRB'. (Dat wist je toch wel?). SRA ben ik niet van op de hoogte. Maar SRB(in v.Lodenstein college) is in Amersfoort eens per 14 dagen. Over 2 weken komt Ds.Verschuure uit Scherpenzeel. Ook eens per 14 dagen avonden in Rotterdam en Goes(gelijk met Amersfoort).Lassie schreef:daar wouden wij ook heen gaan (SRA avond). Niet geweest maar goed komt vast nog wel een keer zo'n avond. Hoevaak is dat?
Woensdagavond in Doorn (jijdaar avond) ;-)
Straks even met de auto naar Dokkum om wat boodschappen binnen te slepen bij de Aldi.
Maar aangezien het in de zon al goed warm is, kan het ook zo maar zijn dat ik met de scootmobiel naar Dokkum ga, lekker genieten onderweg van de warmte en de zon....
Voordeel van de auto is, is dat Puck dan lekker mee kan....
Maar aangezien het in de zon al goed warm is, kan het ook zo maar zijn dat ik met de scootmobiel naar Dokkum ga, lekker genieten onderweg van de warmte en de zon....
Voordeel van de auto is, is dat Puck dan lekker mee kan....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Het kan best wel niet helemaal verkeerd zijn om daar naar toe, maar toch voel ik me daar niet lekker bij. Dus ik doe het maar niet. Jij hebt Jijdaar geloof ik nogal hoog staan, van dat moet je echt een keer meegemaakt hebben.Hendrikus schreef:En wanneer ga je naar JijDaar?Gijs83 schreef:Er is verschil tussen 'SRA' en 'SRB'. (Dat wist je toch wel?). SRA ben ik niet van op de hoogte. Maar SRB(in v.Lodenstein college) is in Amersfoort eens per 14 dagen. Over 2 weken komt Ds.Verschuure uit Scherpenzeel. Ook eens per 14 dagen avonden in Rotterdam en Goes(gelijk met Amersfoort).Lassie schreef:daar wouden wij ook heen gaan (SRA avond). Niet geweest maar goed komt vast nog wel een keer zo'n avond. Hoevaak is dat?
Vanmorgen 1e uur vrij gehad
Daarna 2 uur Engels (nog net uit te houden)
Toen 1 uur Bio! (Interessant!!)
En nu 4 uur verzorging, tot het 8e!
Vanavond kwart voor 8 tot kwart over 8 dwarsfluit les!!

Daarna 2 uur Engels (nog net uit te houden)
Toen 1 uur Bio! (Interessant!!)
En nu 4 uur verzorging, tot het 8e!
Vanavond kwart voor 8 tot kwart over 8 dwarsfluit les!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Wilma van den Berg
Even naar Gouda en daarna van alles regelen, regelen en nog eens regelen. Vervolgens een groot artikel schrijven. Nee, tijd over heb ik vandaag eigenlijk niet
. Wel wil ik nog even de post doornemen en administratie bekijken......ik hoef me niet te vervelen maar zie wel hoe ver ik kom. 

ben je nog in de buurt geweest van DE school ?Wilma van den Berg schreef:Even naar Gouda en daarna van alles regelen, regelen en nog eens regelen. Vervolgens een groot artikel schrijven. Nee, tijd over heb ik vandaag eigenlijk niet. Wel wil ik nog even de post doornemen en administratie bekijken......ik hoef me niet te vervelen maar zie wel hoe ver ik kom.

en hoelaat dan? misschien zijn we elkaar dan wel tegengekomen

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
op die school waar alles zo goed geregeld is...Wilma van den Berg schreef:Even naar Gouda en daarna van alles regelen, regelen en nog eens regelen. Vervolgens een groot artikel schrijven. Nee, tijd over heb ik vandaag eigenlijk niet. Wel wil ik nog even de post doornemen en administratie bekijken......ik hoef me niet te vervelen maar zie wel hoe ver ik kom.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
hmprff schreef:ben je nog in de buurt geweest van DE school ?Wilma van den Berg schreef:Even naar Gouda en daarna van alles regelen, regelen en nog eens regelen. Vervolgens een groot artikel schrijven. Nee, tijd over heb ik vandaag eigenlijk niet. Wel wil ik nog even de post doornemen en administratie bekijken......ik hoef me niet te vervelen maar zie wel hoe ver ik kom.
en hoelaat dan? misschien zijn we elkaar dan wel tegengekomen

Tussen 08.00 en 14.00 uur