Das mooi...henriët schreef:misschien wel beide...jvdg schreef:Stilzwijgend, of van hart tot hart.......Ichtus schreef:Met een vriendin, die onverwacht kwam, een eind gewandeld. Heerlijk!!
Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
- zusterelly
ik ga nu strijken

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
mijn zus en zwager waren vandaag 7 jaar getrouwd (de 27aug en 1 sept) en vandaag is hun dochter 6 jaar geworden (mooi he op hun 1 jarig huwelijk een dochter ontvangen)henriët schreef:mijn man verrast met een lied, vanwege ons 7 jarig huwelijk gisteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het was beide, voornamelijk het laatste. Echt super gewoon!henriët schreef:misschien wel beide...jvdg schreef:Stilzwijgend, of van hart tot hart.......Ichtus schreef:Met een vriendin, die onverwacht kwam, een eind gewandeld. Heerlijk!!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
mijn huis doorwerken en vanavond naar de avondscholing engelse les
gr masala
gr masala
kom al dichter bij god
me enorm verbazen wat een gigantische boel ik weg ga gooien, en dat na 1 kast.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik ben vandaag al wezen zwemmen
vrijdagmorgen weer een uurtje

- MarthaMartha
helma schreef:ik ben vandaag al wezen zwemmen![]()

ik heb alleen nog maar op mijn kop gestaan en op de wc gezeten..... úren... (nou ja, zo voelt dat...)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
héérlijk, krijg je zoveel ruimte vanhenriët schreef:me enorm verbazen wat een gigantische boel ik weg ga gooien, en dat na 1 kast.....

MarthaMartha schreef:héérlijk, krijg je zoveel ruimte vanhenriët schreef:me enorm verbazen wat een gigantische boel ik weg ga gooien, en dat na 1 kast.....

ben het helemaal zat joh, maar ja, na 7 jaar de boel s even opschonen...
kom je trouwens echt leuke dingen tegen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
oh oh ... ik word nieuwsgierig......henriët schreef:MarthaMartha schreef:héérlijk, krijg je zoveel ruimte vanhenriët schreef:me enorm verbazen wat een gigantische boel ik weg ga gooien, en dat na 1 kast.....![]()
ben het helemaal zat joh, maar ja, na 7 jaar de boel s even opschonen...
kom je trouwens echt leuke dingen tegen
MarthaMartha schreef:
![]()
ik heb alleen nog maar op mijn kop gestaan en op de wc gezeten..... úren... (nou ja, zo voelt dat...)

vanochtend gewerkt van 9-12 (dat ging echt bagger
) vanmiddag kon ik gelukkig nog bij de huisarts terrecht.... eigenlijk zat het vol maar ze vroeg wat er aan de hand was kon ik gelukkig nog terrecht. pfoeih. En voor de rest vanmiddag ff slapen (schade van de afgelopen nachten in halen) en dan nog eten koken en dan op tijd naar bed.

- Wilma van den Berg
Geniet van deze ontspanning!helma schreef:ik ben vandaag al wezen zwemmen![]()

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!