Welke muziek beluister je nu? [5]
Re: Welke muziek beluister je nu? [5]
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- Wilma van den Berg
De Reformatorische Omroep staat hier aan.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
die heb ik nét omgewisseld voor de streekradio voor het regionale nieuws.Wilma van den Berg schreef:De Reformatorische Omroep staat hier aan.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Reformatoriche omroep heb ik nu ook aan!Rens schreef:die heb ik nét omgewisseld voor de streekradio voor het regionale nieuws.Wilma van den Berg schreef:De Reformatorische Omroep staat hier aan.
Toch wat muziek.
vanaaf moet ik ook weer spelen bij de Bijbelweek!
kzag dit berichtje van WIlma...dus hem em ook mar aangezet

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik luister nu naar een van Zwedens grootste export producten.
ABBA - The day before you came.
Het is wel dramatisch en deprimerend dit nummer. Hoewel ik niet weet waarom.
ABBA - The day before you came.
Het is wel dramatisch en deprimerend dit nummer. Hoewel ik niet weet waarom.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ik luister This Beautiful Mess, een nederlands christelijk bandje.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
mooi zootjeMarnix schreef:Ik luister This Beautiful Mess, een nederlands christelijk bandje.

~~Soli Deo Gloria~~
Ichtus schreef:Groot Nieuws radio

vergeet niet wat ik gezegd heb he...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Volgens mij slaat die titel op de aarde / het leven... Soms supermooi... en tegelijkertijd vervallen tot een enorme zooi.Hendrikus schreef:mooi zootjeMarnix schreef:Ik luister This Beautiful Mess, een nederlands christelijk bandje.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Oud cassettebandje met Nederlandse gospels.
Als ik pech heb, gaat het bandje straks slepen en kan ik 'm stopzetten.
Als ik pech heb, gaat het bandje straks slepen en kan ik 'm stopzetten.

zou kunnen, ik vertaalde alleen maarMarnix schreef:Volgens mij slaat die titel op de aarde / het leven... Soms supermooi... en tegelijkertijd vervallen tot een enorme zooi.Hendrikus schreef:mooi zootjeMarnix schreef:Ik luister This Beautiful Mess, een nederlands christelijk bandje.

~~Soli Deo Gloria~~
Louis van Dijk en Pim Jacobs.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
de nieuwe cd van Jigdaljahu!! zoooo ontzettend gaaf!!! echt aan te raden!!!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Heb je m al binnen dan???ber10e schreef:de nieuwe cd van Jigdaljahu!! zoooo ontzettend gaaf!!! echt aan te raden!!!
GAAF!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....