Welke muziek beluister je nu? [5]
Re: Welke muziek beluister je nu? [5]
God Will Make A Way - Don Moen
zo mooi.
zo mooi.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Mooi joh!hmprff schreef:http://www.youtube.com/watch?v=hXsiWoyjw60
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
Zwiterse accordeonmuziek (nee, ik ben niet in Zwitserland geweest).
http://nl.youtube.com/watch?v=T5a1Dxw2l ... re=related
eigenlijk is het meer video kijken maar die zit vol met muziek
eigenlijk is het meer video kijken maar die zit vol met muziek

'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
- Wilma van den Berg
Het gaan van enkele regendruppels en het fluiten van de vogeltjes
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Er is weinig muziek die die geluiden "real" te boven gaat.Wilma van den Berg schreef:Het gaan van enkele regendruppels en het fluiten van de vogeltjes
Buiten de Lof aan de Schepper, kunnen ze ook rust geven aan Zijn schepselen.
"Het is de chemokar die door uw straten rijd. Bij ons kunt al uw chemisch afval: batterijen, medicijnen, verf en alle resten. Al
die resten die het milieu verpesten. Kom gerust, wees milieubewust!"
Dat laatste ga ik maar even doen, doen we niet zo vaak, maar je moet wel verantwoord omgaan met de schepping!
Dat laatste ga ik maar even doen, doen we niet zo vaak, maar je moet wel verantwoord omgaan met de schepping!
Maar Gijs, wat heeft die chemokar met muziek te maken.Gijs83 schreef:"Het is de chemokar die door uw straten rijd. Bij ons kunt al uw chemisch afval: batterijen, medicijnen, verf en alle resten. Al

Nou ik beluister dit wat de chemokar zegt en dat maakt geluid, dus wel enigzins muziek te noemen of denk jij of Hendrikus of Wim daar anders overjvdg schreef:Maar Gijs, wat heeft die chemokar met muziek te maken.Gijs83 schreef:"Het is de chemokar die door uw straten rijd. Bij ons kunt al uw chemisch afval: batterijen, medicijnen, verf en alle resten. Al

Wim? Die zit nog op het dak johGijs83 schreef:Nou ik beluister dit wat de chemokar zegt en dat maakt geluid, dus wel enigzins muziek te noemen of denk jij of Hendrikus of Wim daar anders overjvdg schreef:Maar Gijs, wat heeft die chemokar met muziek te maken.Gijs83 schreef:"Het is de chemokar die door uw straten rijd. Bij ons kunt al uw chemisch afval: batterijen, medicijnen, verf en alle resten. Al

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
controleer dat eens even.... zit ie niet in die chemokar?Hendrikus schreef:Wim? Die zit nog op het dak johGijs83 schreef:Nou ik beluister dit wat de chemokar zegt en dat maakt geluid, dus wel enigzins muziek te noemen of denk jij of Hendrikus of Wim daar anders overjvdg schreef:
Maar Gijs, wat heeft die chemokar met muziek te maken.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Liefde was het, onuitputtelijk (instrumentaal)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!