En mijmonique schreef:nou zeg vergeet je mijjudith schreef:..dat ik de groeten doe aan ichtus, sweelinck, Jolanda, Johann Gottfried Walther, Channa...helma MarthaMartha, enne.....Mathilde, en aan iedereen veder, die ik nog niet heb opgenoemd!!!![]()

En mijmonique schreef:nou zeg vergeet je mijjudith schreef:..dat ik de groeten doe aan ichtus, sweelinck, Jolanda, Johann Gottfried Walther, Channa...helma MarthaMartha, enne.....Mathilde, en aan iedereen veder, die ik nog niet heb opgenoemd!!!![]()
Soms moet er ook vakantiegevierd wordenAuto schreef:tja, soms moet er gewerkt wordenMarthaMartha schreef:het vandaag errug rustig is op rf............
hi, ik ben verslaafd weet je nog?helma schreef:MarthaMartha schreef:danke!judith schreef:..dat ik de groeten doe aan ichtus, sweelinck, Jolanda, Johann Gottfried Walther, Channa...helma MarthaMartha, enne.....Mathilde, en aan iedereen veder, die ik nog niet heb opgenoemd!!!
hé...lees je mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog gefeliciteerd! en een fijne vakantie.MariaW schreef:... ik iedereen de hartelijke groeten doe
... ik op vakantie ben!
... ik afgelopen week mocht herdenken dat ik verjaarde?
... ik daar heel dankbaar voor ben!
oow leuk groetjes terugIchtus schreef:... jullie allemaal de groeten krijgen van henriet!!