Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
een eind fietsen en dan miss. nog even langs de c1000 om wat lekkers te halen om m'n eenzaamheid weg te eten. 

oh wacht ff; kliktimehelma schreef:welk uurtje???Auto schreef:Mevrouw Auto vraagt of je uurtje nog niet voorbij is ...helma schreef:vanmiddag heerlijk naar de piramied geweest;
Eerst in het bos gepicknickt; bolletje knakworst
daarna hebben de kinderen lekker gespeeld en ik met Mevr. Auto op een kleed zitten kletsen
Relaxed kinderfeestje!

telt niet voor mij

Hier waren wij vandaag: Bataviawerf Lelystad

sorry, op last van Imageshack heb ik de resolutie zover moeten terugbrengen dat de foto's er niet mooier op zijn geworden

sorry, op last van Imageshack heb ik de resolutie zover moeten terugbrengen dat de foto's er niet mooier op zijn geworden

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
super doe bataviawerf!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een poging wagen om weer te intergreren in het -inmiddels niet stil gestane- refoforum 
(mn laptop doet het weer, en daar mee kan ik alleen op
)

(mn laptop doet het weer, en daar mee kan ik alleen op

My one and only goal;
His image in my soul.
- JolandaOudshoorn
De laatste schooldag!! Oudste dochter heeft vanmorgen haar afsluitochtend van de psz, zoonlief moet om 10.15 zwemmen en ik mag mee. Dus de morgen is al aardig gevuld. Vanmiddag een poos op bed liggen met de meiden, vanavond naar mijn moeder toe. Mijn zoon heeft een feestje vanmiddag, dus die komt pas om een uur of 19.00 (ik denk zelfs later) thuis.
Morgen misschien mijn jongste broertje onthalen, hij loopt de Vierdaagse...
Morgen misschien mijn jongste broertje onthalen, hij loopt de Vierdaagse...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
De "plesse" gedaan, eerst met de hoge druk spuit en daarna met een sopje alles geschuurd. Dat was heel wat werk, maar ik geniet er nu volop van. Iedere keer als ik naar buiten kijk dan geniet ik, verder heb ik de zolder opgeruimd, zodat we morgen achter elkaar alles kunnen soppen, en de koffers te voorschijn halen.
Nu even een adempauze achter de computer.
Volgende week verwacht ik mijn neef (18), dus de logeerkamer moet nog op orde en vrijdagavond geeft "Jan" een feestje (voor 10 personen). Vanmiddag inkopen doen.
Nu even een adempauze achter de computer.
Volgende week verwacht ik mijn neef (18), dus de logeerkamer moet nog op orde en vrijdagavond geeft "Jan" een feestje (voor 10 personen). Vanmiddag inkopen doen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- monique
jaaa winkelen tis alweer een poosje geleden (meiden je wet wel oooow nee nu wor d mn haar nat boeehoe)fluitje schreef:winkelen? bang voor water?
waterwinkel?
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Mijn vriend komt mij zo halen en dan gaan we naar Ikea!
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
- Wilma van den Berg
Zo, inmiddels ben ik weer terug. Het is allemaal uitstekend gegaan! Echt, het ging zo lekker dat ik er gewoon energie van heb gekregen, werkelijk waar!Wilma van den Berg schreef:Zo direct theedrinken, eten klaarmaken, de boel opruimen, 'taxi spelen' en naar de kapper (en morgen vroege dienst...niet de meest ideale combinatie, maar goed). Ik heb er zin in!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
helma schreef:vanmiddag heerlijk naar de piramied geweest;
Eerst in het bos gepicknickt; bolletje knakworst
daarna hebben de kinderen lekker gespeeld en ik met Mevr. Auto op een kleed zitten kletsen
Relaxed kinderfeestje!
Fijn dat het zo goed is gegaan joh!
niet meer dus, want hij staat emt een kapotte auto ergens langs de wegLapressa schreef:Mijn vriend komt mij zo halen en dan gaan we naar Ikea!

'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
- Wilma van den Berg
Balen zeg! Zeker omdat je erop gerekend hebt. Hoe is het nu met je vriend en de auto? Inmiddels al verholpen of...?Lapressa schreef:niet meer dus, want hij staat emt een kapotte auto ergens langs de wegLapressa schreef:Mijn vriend komt mij zo halen en dan gaan we naar Ikea!

De ANWB was er snel. We zouden met zijn moeder gaan en die konden we niet meer bereiken. Dus ik er toch gauw heen gegaan. Was ik er gelijk met haar. Later is mijn vriend toch nog gekomen. Heb ik hem toch nog gezien.
(anders hadden we elkaar 2 weken niet kunnen zien
)

(anders hadden we elkaar 2 weken niet kunnen zien

- Wilma van den Berg
Fijn dat het op deze wijze 'opgelost' kon worden en je je vriend toch nog even gezien hebt.Lapressa schreef:De ANWB was er snel. We zouden met zijn moeder gaan en die konden we niet meer bereiken. Dus ik er toch gauw heen gegaan. Was ik er gelijk met haar. Later is mijn vriend toch nog gekomen. Heb ik hem toch nog gezien.![]()
(anders hadden we elkaar 2 weken niet kunnen zien)