het orgel op zich. Bij het voetenwerk zaten een boel knoppen en aan de zijkant ik weet niet hoeveel. En dan natuurlijk 4 klavieren. Best allemaal wel ingewikkeld.Hendrikus schreef:
o, wat bedoelde je dán met "een mooi orgel", als je niet de klank bedoelde?
Welke muziek beluister je nu? [5]
Re: Welke muziek beluister je nu? [5]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zelfs in de organistenwereld is het ingewikkeld geworden. Maar dat is kennelijk mooi.albion schreef:het orgel op zich. Bij het voetenwerk zaten een boel knoppen en aan de zijkant ik weet niet hoeveel. En dan natuurlijk 4 klavieren. Best allemaal wel ingewikkeld.Hendrikus schreef:
- Wilma van den Berg
Reformatorische omroep. Momenteel 'Samen in de Naam van Jezus'...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ja, dat heb jij nou nooit hè, dat ze zeggen: tjonge, meneer, wat hebt u daar een prachtige kam! En dat f-gat, wow!wim schreef:Zelfs in de organistenwereld is het ingewikkeld geworden. Maar dat is kennelijk mooi.albion schreef:het orgel op zich. Bij het voetenwerk zaten een boel knoppen en aan de zijkant ik weet niet hoeveel. En dan natuurlijk 4 klavieren. Best allemaal wel ingewikkeld.Hendrikus schreef:

~~Soli Deo Gloria~~
Urker Mannenkoor "Onger-Oens"...
Niet zo vaak nee. Pas was er wel een bewonderaar die erg veel belangstelling had voor onze violen. Maar hij dacht dat er een lapje aan de strijkstok gespannen was. Laat staan dat hij wist wat een kam was.Hendrikus schreef: Ja, dat heb jij nou nooit hè, dat ze zeggen: tjonge, meneer, wat hebt u daar een prachtige kam! En dat f-gat, wow!
Reformatorische Omroep 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ichtus schreef:Reformatorische Omroep

Nu staat er een cd van Reni en Elisa aan
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Nu te zien: http://www.trinitywallstreet.org/onlinetv/#playerHendrikus schreef:http://trinitywallstreet.org/calendar/i ... _id=41828#
vanavond in dezelfde serie: Barbara Dennerlein
~~Soli Deo Gloria~~
Neal Morse live. Als voorbereiding op het live-concert komende vrijdag. 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik hoop erbij te zijn.Marnix schreef:Neal Morse live. Als voorbereiding op het live-concert komende vrijdag.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
ga je erdoorheein fluiten?fluitje schreef:Ik hoop erbij te zijn.Marnix schreef:Neal Morse live. Als voorbereiding op het live-concert komende vrijdag.

~~Soli Deo Gloria~~
Dat zullen ze toch niet horen verwacht ik.Hendrikus schreef:ga je erdoorheein fluiten?fluitje schreef:Ik hoop erbij te zijn.Marnix schreef:Neal Morse live. Als voorbereiding op het live-concert komende vrijdag.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
het gaat oerend hard?fluitje schreef:Dat zullen ze toch niet horen verwacht ik.Hendrikus schreef:ga je erdoorheein fluiten?fluitje schreef: Ik hoop erbij te zijn.

~~Soli Deo Gloria~~
de 100 decibel moet te halen zijn ja 
Gaaf Fluitje, kan ik je nog ergens aan herkennen? Dan kunnen we elkaar even de hand schudden.
Ik ben ook erg benieuwd naar de live-dvd die ze daar gaan verkopen. Dat concert (mei vorig jaar) was ik ook bij, sta denk ik zelfs nog wel op de dvd

Gaaf Fluitje, kan ik je nog ergens aan herkennen? Dan kunnen we elkaar even de hand schudden.
Ik ben ook erg benieuwd naar de live-dvd die ze daar gaan verkopen. Dat concert (mei vorig jaar) was ik ook bij, sta denk ik zelfs nog wel op de dvd

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."