Er zit een kringloopwinkel die vooral boeken heeft. Je kunt 'm vinden aan de Prins Willemstraat, vlakbij de Keizerstraat.helma schreef: @ Wim, hebben jullie een leuke tweedehands boekwinkel daar??
Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Je werkt zeker bij een reisbureau, dan zie je nog eens wat...Jongere schreef:Niet vandaag, maar gisteren ben ik naar de doop van de "Eurodam" geweest. Dat is het nieuwe cruiseschip van de Holland-Amerika-lijn, dat lag deze week in Rotterdam, de koningin kwam het "dopen".
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ñog 1 toets van Nederlands, mentor uurtje
en dan.......VAKANTIE!!!
Yessss
en dan.......VAKANTIE!!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
ik heb er al een dag opzitten voor mn gevoel;)
nu heb ik even achter de pc gezeten en spoed ik me weer om terug te keren naar mijn plichten, die ik liefdevol vervullen wil
nu heb ik even achter de pc gezeten en spoed ik me weer om terug te keren naar mijn plichten, die ik liefdevol vervullen wil
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vanmiddag naar Leeuwarden met het aangepast vervoer (Valys). Moet een verloopstuk van cinch (tulip) naar 7-polige DIN-aansluiting hebben voor m'n beomaster. Kan ik m'n cd-speler daar op aan gaan sluiten. ze hebben het in voorraad liggen bij de B&O-dealer, dus.....en dan verder de binnenstad verkennen, en om 4 uur weer terug naar die modderpoel....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik moest vandaag van de Franse lerares naar een Franse camping bellen. Erg leuk als je telefoonangst hebt
En natuurlijk viel het niet mee, zoals iedereen had gezegd om mij moed in te praten.
1e nummer: neemt niet op
2e nummer vraagt: "Do you speak English?' Nee, dat mocht dus niet, want we moesten in het Frans naar een Franse camping bellen.
3e nummer: redelijk gesprek gehad
4e nummer zegt(in het Frans): 'Bel een andere keer maar terug want ik versta je niet'
5e nummer: gooit telefoon erop zodra ik vraag 'J'ai des questions sur le camping, c'est possible?'
Nu heb ik dus 1 gesprek gehad, maar het moesten er volgens de lerares minstens 3 zijn om tot een goed resultaat te komen. Ik ben nu nieuwe nummers aan het zoeken en ga dan weer verder. Het is echt niet leuk!!! Hierna moet ik ook nog twee tentamens leren en dan is de dag denk ik al weer om.

En natuurlijk viel het niet mee, zoals iedereen had gezegd om mij moed in te praten.
1e nummer: neemt niet op
2e nummer vraagt: "Do you speak English?' Nee, dat mocht dus niet, want we moesten in het Frans naar een Franse camping bellen.
3e nummer: redelijk gesprek gehad
4e nummer zegt(in het Frans): 'Bel een andere keer maar terug want ik versta je niet'
5e nummer: gooit telefoon erop zodra ik vraag 'J'ai des questions sur le camping, c'est possible?'
Nu heb ik dus 1 gesprek gehad, maar het moesten er volgens de lerares minstens 3 zijn om tot een goed resultaat te komen. Ik ben nu nieuwe nummers aan het zoeken en ga dan weer verder. Het is echt niet leuk!!! Hierna moet ik ook nog twee tentamens leren en dan is de dag denk ik al weer om.
- zusterelly
Net een paar boodschapjes gehaald en mijn fiets van de maker. Eind van de middag dochter bij vriendinnetje ophalen en dan naar het gemeentehuis om nieuw paspoort te gaan regelen.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
oké, ga ik opzoekenwim schreef:Er zit een kringloopwinkel die vooral boeken heeft. Je kunt 'm vinden aan de Prins Willemstraat, vlakbij de Keizerstraat.helma schreef: @ Wim, hebben jullie een leuke tweedehands boekwinkel daar??

henriët schreef:ik heb er al een dag opzitten voor mn gevoel;)
volgens mij gaat het goed met je

ik ga zo de was maar eens ophangen boven.
wat wil je, nog 3 nachtjes slapen......helma schreef:henriët schreef:ik heb er al een dag opzitten voor mn gevoel;)
volgens mij gaat het goed met je

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Net even heerlijk bijgeslapen, was ik volgens mij aan toe. Stsa nu weer wat vaster op mijn benen. Misschienkomt er straks een vriendje mee, en verder ga ik nog lekker wat rommelen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- monique
we hebben al vakantie hihijudith schreef:Ñog 1 toets van Nederlands, mentor uurtje
en dan.......VAKANTIE!!!Yessss

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- JolandaOudshoorn
wanneer komen jullie?monique schreef:we hebben al vakantie hihijudith schreef:Ñog 1 toets van Nederlands, mentor uurtje
en dan.......VAKANTIE!!!Yessss
- JolandaOudshoorn
Naar mijn moeder, twee enveloppen op de post doen (kunnen (hopelijk) morgen 2 forummers morgen iets posten in "wat bracht de post vandaag
), vanavond naar mijn broertje.