Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
hmmm Gijs jij zit al dik over het aantal postings heen, dan ik per jaar heb.
800 in een paar maanden tijd. Ik ben benieuwd of je het binnen de 1000 kan houden aan het einde van dit jaar.
Denk je dat dat niet waar is dan? Hij heeft mij zelf verteld waarom. Het is iig geen uit de lucht gegrepen reactie van hem om dat hij er verslaafd aan zou zijn. Nee daarom niet dus ja.Tiberius schreef:Ze kunnen jou ook alles wijs maken.Gijs83 schreef:Minder actief geworden:
-Rens(gaat ons vanaf 1 augustus helemaal verlaten)
Ik denk niets. Rustig afwachten maar.Gijs83 schreef:Denk je dat dat niet waar is dan?Tiberius schreef:Ze kunnen jou ook alles wijs maken.Gijs83 schreef:Minder actief geworden:
heb jij tijd over????Gijs83 schreef:Wist je dat de meeste forummers sinds april wel wat actiever zijn geworden?
forummers die veel actiever zijn geworden:
-MarthaMartha
-Monique
-Gijs83
-Judith
-Jolanda Oudshoorn
-Aritha(inmiddels verdwenen)
-Mathilde
-Lassie
-Freek
-Vlinder(inmiddels verdwenen)
-Wilma v/d Berg
-Jongere
-Sweelinck25
-Henriet
Ongeveer gelijk gebleven(zijn dus niet verslaafd):
-jvdg
-memento
-Wim
-Ichtus
-Gabrielle
Minder actief geworden:
-Josephus
-zusterelly
-Klaas-Jan
-Ariene
Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Als we jou toch niet hadden...Gijs83 schreef:Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
~~Soli Deo Gloria~~
Nou! Gelukkig val ik buiten alle hokjes, fijn gevoel!Hendrikus schreef:Als we jou toch niet hadden...Gijs83 schreef:Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
Heerlijk ik hoor ergens bij!!!!Mister schreef:Nou! Gelukkig val ik buiten alle hokjes, fijn gevoel!Hendrikus schreef:Als we jou toch niet hadden...Gijs83 schreef:Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gijs83 schreef:Wist je dat de meeste forummers sinds april wel wat actiever zijn geworden?
forummers die veel actiever zijn geworden:
-MarthaMartha
-Monique
-Gijs83
-Judith
-Jolanda Oudshoorn
-Aritha(inmiddels verdwenen)
-Mathilde
-Lassie
-Freek
-Vlinder(inmiddels verdwenen)
-Wilma v/d Berg
-Jongere
-Sweelinck25
-Henriet
Ongeveer gelijk gebleven(zijn dus niet verslaafd):
-jvdg
-memento
-Wim
-Ichtus
-Gabrielle
Minder actief geworden:
-Josephus
-zusterelly
-Klaas-Jan
-Ariene
Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
Je hebt je niet in mij verdiept??
dacht toch dat ik wel een plekje in je hart had
waarom staat M&M trouwens bovenaan? Zit er een bepaalde logische volgorde in je rijtje
(volgorde van belangrijkheid/burgelijke staat/kerkverband o.i.d? )

(volgorde van belangrijkheid/burgelijke staat/kerkverband o.i.d? )
Huh, wat is dat nu weer voor rare conclusie? Een constante wijst juist wèl op een verslaving. Enne.. ik actiever geworden?Gijs83 schreef:Ongeveer gelijk gebleven(zijn dus niet verslaafd):
Komt volgens mij alleen vanwege 40 waarschuwingen in het topic Beroepingswerk.
... ik vandaag 12.5 jaar in dienst ben bij mijn (derde) werkgever.
... dit werd gestraft met het krijgen van een pen, plechtig overhandigd door het afdelingshoofd.
... het gebak alles weer goed moest maken.
... dit werd gestraft met het krijgen van een pen, plechtig overhandigd door het afdelingshoofd.
... het gebak alles weer goed moest maken.
- MarthaMartha
Jongere schreef:Huh, wat is dat nu weer voor rare conclusie? Een constante wijst juist wèl op een verslaving. Enne.. ik actiever geworden?Gijs83 schreef:Ongeveer gelijk gebleven(zijn dus niet verslaafd):![]()
Komt volgens mij alleen vanwege 40 waarschuwingen in het topic Beroepingswerk.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
die viel er al bij neer voor zijn verslaving het hoogtepunt bereikte......BJD schreef:Je bent GGberoepingswerk vergeten
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!