Afgewezen schreef:Wat een heerlijk advies.albion schreef:dat vind ik erg voor je Rens. Je zit daar ook in zo'n uithoek. Was het wat dit betreft in Wekerom beter?? Ga niet bij de pakken neerzitten. Zend zelf ook een email of pak de telefoon en bel even naar je vrienden en familie.Rens schreef:........ik, ondanks dat ik contacten heb in het dorp, me ongelofelijk eenzaam voel?
........ik nooit een bezoek, telefoontje, briefje of mail krijg van familie of vrienden?
........ik me de laatste tijd begraaf in m'n internet-bezigheden?
Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
het valt ook niet mee om te reageren/adviseren;hier is niet zomaar een plossing voor. (je zit ook echt een eind weg.Afgewezen schreef:Wat een heerlijk advies.albion schreef:dat vind ik erg voor je Rens. Je zit daar ook in zo'n uithoek. Was het wat dit betreft in Wekerom beter?? Ga niet bij de pakken neerzitten. Zend zelf ook een email of pak de telefoon en bel even naar je vrienden en familie.Rens schreef:........ik, ondanks dat ik contacten heb in het dorp, me ongelofelijk eenzaam voel?
........ik nooit een bezoek, telefoontje, briefje of mail krijg van familie of vrienden?
........ik me de laatste tijd begraaf in m'n internet-bezigheden?
Maar ja voor mails/telefoontje enzo maakt dit geen verschil natuurlijk)
ik heb er ook veel aan gedacht vanmorgen
Wat ellendig voor je rens....
...dat ik eigelijk nog zoo veel te vertellen heb over Engeland!...cht het was egt geweldig daar!
We hebben zo veel gedaan!
De eerste dag was het alleen mar reizen, in de bus, op de boot en weer in de bus.....Was best vermoeiend....
Bij de kerk in Dunstable werden we opgelhaald door die families waar we zaten, werd in de kerk, heel kleine kerkje, je naam afgroepen, en dan stond er iemand op...en daar moest je dan mee mee..!
Spannend joh, moest je alsmaar engels praten, was echt lache!
monique en ik naar die auto lopen, trekt Mo de deur open en gaat heel leuk achtr het stuur zitten.....(hihi, sturen zitten an de andere kant)
Die man kwam niet meer bij van het lachen, was egt heel erg geinig!!!
Gingen we bij de mensen eten...heeel bord helemaal vol met spagetti met gehakt sausss en weet ik veel allemaal..
Ik dacht egt: O neeeeee dit krijg ik niet op....en hoe kan ik nou netjes eten met al die sliertjess?!
Maar gelukkig ging et wel aardig......
Die mensen waren echt super mensen! Heel spontaan ook..!

De eerste dag was het alleen mar reizen, in de bus, op de boot en weer in de bus.....Was best vermoeiend....
Bij de kerk in Dunstable werden we opgelhaald door die families waar we zaten, werd in de kerk, heel kleine kerkje, je naam afgroepen, en dan stond er iemand op...en daar moest je dan mee mee..!
monique en ik naar die auto lopen, trekt Mo de deur open en gaat heel leuk achtr het stuur zitten.....(hihi, sturen zitten an de andere kant)
Gingen we bij de mensen eten...heeel bord helemaal vol met spagetti met gehakt sausss en weet ik veel allemaal..
Ik dacht egt: O neeeeee dit krijg ik niet op....en hoe kan ik nou netjes eten met al die sliertjess?!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
judith schreef:...dat ik eigelijk nog zoo veel te vertellen heb over Engeland!...cht het was egt geweldig daar!
lagen jo!!!
...het gisteren een jaar geleden is dat m'n achterneefje verdronken is
...ik aan mijn neef, nicht en hun andere zoontje denk

En Hendrikus had haar nog wel gewaarschuwd...judith schreef: monique en ik naar die auto lopen, trekt Mo de deur open en gaat heel leuk achtr het stuur zitten.....(hihi, sturen zitten an de andere kant)
- JolandaOudshoorn

sterkte lassie!Lassie schreef:...het gisteren een jaar geleden is dat m'n achterneefje verdronken is
Ik weet, mijn Verlosser leeft
dank je wel.

Tiberius schreef:En Hendrikus had haar nog wel gewaarschuwd...judith schreef: monique en ik naar die auto lopen, trekt Mo de deur open en gaat heel leuk achtr het stuur zitten.....(hihi, sturen zitten an de andere kant)
~~Soli Deo Gloria~~
hihi......zou ze er aangedacht hadden teon ze in Engeland was, we waren heel zenuwachtig joh.......Hendrikus schreef:Tiberius schreef:En Hendrikus had haar nog wel gewaarschuwd...judith schreef: monique en ik naar die auto lopen, trekt Mo de deur open en gaat heel leuk achtr het stuur zitten.....(hihi, sturen zitten an de andere kant)
Die man kwam niet meer bij van het lachen, was egt heel erg geinig!!!ze luisteren ook nooit
.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
... ik wijselijk niet zeg wie het betreffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...

...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.........ikke vermoede heb:haha
ahaa, wie dan??henriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... wie a zegt ook b moet zeggen!!judith schreef:ahaa, wie dan??henriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat de toekomst brengen moge... mij geleidt des Heeren hand. 
linke soep hierhenriët schreef:.... er een nieuwe romance via rf aan het onstaan is!!!!!!!!!!
...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~~Soli Deo Gloria~~