hoho........... ik mocht van jou!!!! niet verderhelma schreef:enne...laten we eerlijk zijn; enige voorzichtigheid was hier wel gewenst; zo stabiel ziet het er nou ook weer niet uit![]()
Vakantie
- MarthaMartha
Re: Vakantie
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
oh oh ..... nou staan er opeens wel véél foto's hé?!
Ach ja, uiteindelijk moet ik me op forum zo gedragen dat ik me niet hoef te schamen als mensen weten wie ik ben (da's voor een flap-uit als ik soms wat lastig)
Maar goed, wanneer het precies was weet ik eigenlijk niet meer. kan best mei vorig jaar zijn geweest....... Het was in elk geval geweldig!!! (vooral die boekwinkels)
Ach ja, uiteindelijk moet ik me op forum zo gedragen dat ik me niet hoef te schamen als mensen weten wie ik ben (da's voor een flap-uit als ik soms wat lastig)
Maar goed, wanneer het precies was weet ik eigenlijk niet meer. kan best mei vorig jaar zijn geweest....... Het was in elk geval geweldig!!! (vooral die boekwinkels)
- JolandaOudshoorn
Ik wil ook altijd nog eens naar Engeland. Maar moet eerst mijn husband even zo ver zien te krijgen (taal-probleem)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
ach, met handen en voeten........... (kom je best ver)JolandaOudshoorn schreef:Ik wil ook altijd nog eens naar Engeland. Maar moet eerst mijn husband even zo ver zien te krijgen (taal-probleem)
jaja, ik kan me er iets bij voorstellenMarthaMartha schreef:Het was in elk geval geweldig!!! (vooral die boekwinkels)

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
hé joh, ei !!!, waar haal je dat nou weer vandaan?
- JolandaOudshoorn
dat is wel zo, maar daar heeft hij wel een hekel aan. Ach, en hij denkt dat het in Engeland altijd regentMarthaMartha schreef:ach, met handen en voeten........... (kom je best ver)JolandaOudshoorn schreef:Ik wil ook altijd nog eens naar Engeland. Maar moet eerst mijn husband even zo ver zien te krijgen (taal-probleem)
- MarthaMartha
mei is de beste maand voor Engeland!!!JolandaOudshoorn schreef:dat is wel zo, maar daar heeft hij wel een hekel aan. Ach, en hij denkt dat het in Engeland altijd regentMarthaMartha schreef:ach, met handen en voeten........... (kom je best ver)JolandaOudshoorn schreef:Ik wil ook altijd nog eens naar Engeland. Maar moet eerst mijn husband even zo ver zien te krijgen (taal-probleem)
- JolandaOudshoorn
En dat vertel jij mij in juniMarthaMartha schreef:mei is de beste maand voor Engeland!!!JolandaOudshoorn schreef:dat is wel zo, maar daar heeft hij wel een hekel aan. Ach, en hij denkt dat het in Engeland altijd regentMarthaMartha schreef:
ach, met handen en voeten........... (kom je best ver)
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:En dat vertel jij mij in juniMarthaMartha schreef:mei is de beste maand voor Engeland!!!JolandaOudshoorn schreef: dat is wel zo, maar daar heeft hij wel een hekel aan. Ach, en hij denkt dat het in Engeland altijd regent
het was eind september.....
wel 'n beetje miezerig toen
(maar we waren toch veel binnen de boekwinkels
wel 'n beetje miezerig toen
(maar we waren toch veel binnen de boekwinkels
©HelmaMarthaMartha schreef:hé joh, ei !!!, waar haal je dat nou weer vandaan?
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
ohw..........Hendrikus schreef:©HelmaMarthaMartha schreef:hé joh, ei !!!, waar haal je dat nou weer vandaan?
Hendrikus schreef:©HelmaMarthaMartha schreef:hé joh, ei !!!, waar haal je dat nou weer vandaan?
ik dacht al: die foto ken ik; da's ook toevallig....
tja, wie wat bewaart, die heeft wat, zei m'n oma altijdhelma schreef:Hendrikus schreef:©HelmaMarthaMartha schreef:hé joh, ei !!!, waar haal je dat nou weer vandaan?![]()
ik dacht al: die foto ken ik; da's ook toevallig....
~~Soli Deo Gloria~~