Handige tooltjes
-
Handige tooltjes
Computeren kan soms veel tijd kosten.
Om het leven gemakkelijker te maken worden er tooltjes ontwikkeld.
Zelf hou ik wel van programmeren, http://mibuso.com/blogs/bartvanbeek/
Ook maak ik vaak gebruik van http://www.autoitscript.com. (Hit Man Pro maakt hier ook gebruik van)
Wie ontwikkeld er ook wel een tooltjes?
Om het leven gemakkelijker te maken worden er tooltjes ontwikkeld.
Zelf hou ik wel van programmeren, http://mibuso.com/blogs/bartvanbeek/
Ook maak ik vaak gebruik van http://www.autoitscript.com. (Hit Man Pro maakt hier ook gebruik van)
Wie ontwikkeld er ook wel een tooltjes?
Re: Handige tooltjes
Ik zou willen dat ik het kon.
Ik gebruik wel graag tooltjes (als ze gratis zijn)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
t zal heus aan mij liggen, maar ik snap werkelijk niet waar het over gaat....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
over toeltjeshenriët schreef:t zal heus aan mij liggen, maar ik snap werkelijk niet waar het over gaat....

vroeger heette dat gereedschap
zoals men vroeger ook loon kreeg
tegenwoordig krijgen ze een fieeeee

~~Soli Deo Gloria~~
Zo nu en dan, maar meestal niet als hobby en ook niet geschikt voor een breed publiek.bartvanbeek schreef: Wie ontwikkeld er ook wel een tooltjes?
top secret
Hendrikus schreef:over toeltjeshenriët schreef:t zal heus aan mij liggen, maar ik snap werkelijk niet waar het over gaat....![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Handige tools zijn handige programma's.henriët schreef:Hendrikus schreef:over toeltjeshenriët schreef:t zal heus aan mij liggen, maar ik snap werkelijk niet waar het over gaat....![]()
Zoals virus bestrijdings programma's:
- Hit Man Pro
- AdAware
Snap je?
-
Heb jij nog wensen dan?fluitje schreef:Ik zou willen dat ik het kon.
Want als je het zou willen is meestal het geval dat je dan ergens naar op zoek bent maar niet kunt vinden.
Dan is de enigste oplossing, zelf maken,
Het is ook nog gratis ook!
Programmeren kun je zelf leren.
Op internet is veel info te krijgen.
ah ok, dat is echt iets voor mannen dus, met die hit man pro snap ik het in welke hoek ik t zoeken moet,bartvanbeek schreef:
Handige tools zijn handige programma's.
Zoals virus bestrijdings programma's:
- Hit Man Pro
- AdAware
Snap je?
ach ja, zulksoort zaken laat ik aan mn man over, dus verlaat ik dit topic

maarre bedankt allemaal voor de uitleg

Je kan natuurlijk ook aan vrouwen-programma's denken, zoals iets wat berekend hoeveel je per dag mag snoepen zonder dik te worden, oidah ok, dat is echt iets voor mannen dus, met die hit man pro snap ik het in welke hoek ik t zoeken moet,

Inderdaad. Dus: allemaal aan het programmeren!!! We hebben heel hard echte programmeurs nodig.bartvanbeek schreef: Programmeren kun je zelf leren.
Op dit moment niet. En als ik wat nodig heb dan is meestal inderdaad het op internet te vinden.bartvanbeek schreef:Heb jij nog wensen dan?fluitje schreef:Ik zou willen dat ik het kon.
Want als je het zou willen is meestal het geval dat je dan ergens naar op zoek bent maar niet kunt vinden.
Dan is de enigste oplossing, zelf maken,
Het is ook nog gratis ook!
Programmeren kun je zelf leren.
En leren programmeren. Ik weet het dat ik het zelf kan leren maar daar ontbreekt me de tijd voor. Ik wil eigenlijk nog zoveel dingen leren.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
whaha....memento schreef:Je kan natuurlijk ook aan vrouwen-programma's denken, zoals iets wat berekend hoeveel je per dag mag snoepen zonder dik te worden, oidah ok, dat is echt iets voor mannen dus, met die hit man pro snap ik het in welke hoek ik t zoeken moet,
ja dan heb ik nog veeeel meer suggesties..

Vertel!henriët schreef: whaha....
henriët schreef:whaha....memento schreef:Je kan natuurlijk ook aan vrouwen-programma's denken, zoals iets wat berekend hoeveel je per dag mag snoepen zonder dik te worden, oidah ok, dat is echt iets voor mannen dus, met die hit man pro snap ik het in welke hoek ik t zoeken moet,
handige toetjes?