Zoals alle ouders zullen antwoorden: Maar dat is ze niet hoorhenriët schreef:wat een schatje!!!bartvanbeek schreef:Onze schone jonge dochter van 1 dag oud:
een vinnig meidje hoor!!!!

Zoals alle ouders zullen antwoorden: Maar dat is ze niet hoorhenriët schreef:wat een schatje!!!bartvanbeek schreef:Onze schone jonge dochter van 1 dag oud:
een vinnig meidje hoor!!!!
Zo, zo, Bart. Wat een knappe meid. Gefeliciteerd.bartvanbeek schreef:Onze schone jonge dochter van 1 dag oud
Bedankt voor je felicitatie.Tiberius schreef:Zo, zo, Bart. Wat een knappe meid. Gefeliciteerd.bartvanbeek schreef:Onze schone jonge dochter van 1 dag oud
Dat wordt sparen voor de bruidsschat, jongen.
Voor je dochter, bedoelde ik.bartvanbeek schreef:We zijn al getrouwd hoor, dus daar hoeven we geen zorgen over te maken.
wat een mooie grote kijkers!bartvanbeek schreef:Onze schone jonge dochter van 1 dag oud:
Hartelijk dank!!Lapressa schreef: wat een mooie grote kijkers!
gefeliciteerd en Gods zegen bij de opvoeding
Dank je, ja alles gaat goed.JolandaOudshoorn schreef:Gefeliciteerd Bart! Wat een rijkdom, zo'n prachtige dochter. Gaat alles goed? Ook met de moeder?
Gods zegen en wijsheid bij de opvoeding!
speciaal voor jou:Gijs83 schreef:Brrrr.... ik krijg het koud van die winterfoto's!
Er zijn ook culturen waar de bruidegom voor de bruid betaalt.bartvanbeek schreef:eeeuhm tja, daar zeg je wat, had je me dat niet 9 maanden en 2 dagen eerder kunnen vertellen
Hartelijk dank jvdg!jvdg schreef:Er zijn ook culturen waar de bruidegom voor de bruid betaalt.bartvanbeek schreef:eeeuhm tja, daar zeg je wat, had je me dat niet 9 maanden en 2 dagen eerder kunnen vertellen
Koop maar vast een drachtige kameel.
Overigens van harte gefeliciteerd en Gods Zegen toegewenst!
Schitterende foto! Bart (en vrouw natuurlijk), van harte gefeliciteerd met dit geschenk wat jullie uit Gods hand hebben mogen ontvangen. Al het nodige toegewenst in de opvoeding...bartvanbeek schreef:Onze schone jonge dochter van 1 dag oud:
Bedankt voor je reactie Wilma!Wilma van den Berg schreef:bartvanbeek schreef:Onze schone jonge dochter van 1 dag oud:
Schitterende foto! Bart (en vrouw natuurlijk), van harte gefeliciteerd met dit geschenk wat jullie uit Gods hand hebben mogen ontvangen. Al het nodige toegewenst in de opvoeding...
gefeliciteerd, Bert + vrouw, heeft het meisje ook een naam gekregen? Of zijn jullie er nog niet uit???bartvanbeek schreef:Bedankt voor je reactie Wilma!Wilma van den Berg schreef:bartvanbeek schreef:Onze schone jonge dochter van 1 dag oud:
Schitterende foto! Bart (en vrouw natuurlijk), van harte gefeliciteerd met dit geschenk wat jullie uit Gods hand hebben mogen ontvangen. Al het nodige toegewenst in de opvoeding...