heb ik ook weleens last vanmonique schreef:van mijzelf het lijkt wel (is) ofdat iedereen een hekel aan mij heeft
Waar báál jij van???
Re: Waar báál jij van???
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- madelief1983
van de weinig vrije tijd die ik heb
- JolandaOudshoorn
nog even volhouden, je komt er wel!MariaW schreef:Ik baal van het feit dat ik nog steeds het cijfer van m'n tentamen niet terug heb!
En ik baal ervan dat de scriptie zoveel werk is... zuchtben het wel een keer zat...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
Ik hou van jou!monique schreef:van mijzelf het lijkt wel (is) ofdat iedereen een hekel aan mij heeft
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Ik hou van jou!monique schreef:van mijzelf het lijkt wel (is) ofdat iedereen een hekel aan mij heeft
en ik ook
........ik baal op dit moment als een hele kudde stekkers dat ik 3 nachten vrijwel niet geslapen heb, en dus daverend moe ben.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Je hebt gewoon gelijk! Maar soms lukt het gewoon niet, of ben je er te lang mee bezig!JolandaOudshoorn schreef:nog even volhouden, je komt er wel!MariaW schreef:Ik baal van het feit dat ik nog steeds het cijfer van m'n tentamen niet terug heb!
En ik baal ervan dat de scriptie zoveel werk is... zuchtben het wel een keer zat...
Maar ik ben nu woorden aan het schrappen, m'n scriptie is bijna klaar!!
Dat we voorlopig geen 'hop schwiiz" meer zullen horen. 
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- monique
dat mensen over mij zitten te roddelen in mn woonplaats dat ik af entoe is ff een pakje peuken haal waar bemoeien die gasten zig meee

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
laat gaan.....monique schreef:dat mensen over mij zitten te roddelen in mn woonplaats dat ik af entoe is ff een pakje peuken haal waar bemoeien die gasten zig meee![]()
Moderatorbericht:
- monique
ik heb zitten liegen tegen mn moeder ik zei jah ik haal ze voor meiden uit me klas dus niet maar waar bemoeien ze zig mee stom iets of ze niets beters te doen hebben nu kan ik geen peuken meer halen voor mn eigeRens schreef:laat gaan.....monique schreef:dat mensen over mij zitten te roddelen in mn woonplaats dat ik af entoe is ff een pakje peuken haal waar bemoeien die gasten zig meee![]()
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Dat wordt op alle dorpen gedaan. Het zich bezighouden met de ander (en dan in negatieve zin). Dat komt uit verveling.monique schreef:ik heb zitten liegen tegen mn moeder ik zei jah ik haal ze voor meiden uit me klas dus niet maar waar bemoeien ze zig mee stom iets of ze niets beters te doen hebben nu kan ik geen peuken meer halen voor mn eigeRens schreef:laat gaan.....monique schreef:dat mensen over mij zitten te roddelen in mn woonplaats dat ik af entoe is ff een pakje peuken haal waar bemoeien die gasten zig meee![]()
- monique
ik heb een hekel aan al die stomme boeren die dit weer eens door zitten te vertelle khad et nog erger kunnen zeggen 
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
monique schreef:ik heb een hekel aan al die stomme boeren die dit weer eens door zitten te vertelle khad et nog erger kunnen zeggen
boeren of buren??? De boeren wonen toch veel verder van het dorp vandaan???
- monique
nee hooralbion schreef:monique schreef:ik heb een hekel aan al die stomme boeren die dit weer eens door zitten te vertelle khad et nog erger kunnen zeggen
boeren of buren??? De boeren wonen toch veel verder van het dorp vandaan???
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag