zozo, profetisch talent hierRens schreef:.........Bert Mulder (naast Accountant) een meteoroloog is?
.........Op Radio WaterstadFM (N.O.Fryslân) de weerman dus Bert Mulder is......![]()
Wist je dat ...[7]
Re: Wist je dat ...[7]
~~Soli Deo Gloria~~
Ehm even over de vraag van muziekinstrumenten.....Een forummer heeft gevraagd of er ruimte is dat haar meisje kan slapen....Ik heb gezegd dat dit kon. Dus meiden, als jullie geluidloos kunnen fluiten, mag je hem gerust meenemen.....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Tot 21.30 kunnen wij herrie maken..... Bovendien, wat is heerlijker dan in slaap te vallen onder de klanken van muziek???vlinder schreef:Ehm even over de vraag van muziekinstrumenten.....Een forummer heeft gevraagd of er ruimte is dat haar meisje kan slapen....Ik heb gezegd dat dit kon. Dus meiden, als jullie geluidloos kunnen fluiten, mag je hem gerust meenemen.....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- monique
ik heeel zenuwachtig ben voor volgende week oeew
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Bijzondere zaken aan de orde?monique schreef:ik heeel zenuwachtig ben voor volgende week oeew
Tob niet, bidt veel.
He, Ja, de meeeting volgende week! Spannendjvdg schreef:Bijzondere zaken aan de orde?monique schreef:ik heeel zenuwachtig ben voor volgende week oeew
Tob niet, bidt veel.
Tob nooit bidt altijd jah!!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Wilma van den Berg
Balen joh. Hopelijk de volgende keer beter Melissa!Tiberius schreef:Je mag vast wel met iemand anders meerijden maar de meeting.melissa schreef:............IK
![]()
GE
![]()
![]()
ZAKT
![]()
![]()
BEN
VOOR ME SCOOTER RIJBEWIJS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
... ik heel hard denk...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
aan?henriët schreef:... ik heel hard denk...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
stoppen met rf.....MarthaMartha schreef:aan?henriët schreef:... ik heel hard denk...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
henriët schreef:stoppen met rf.....MarthaMartha schreef:aan?henriët schreef:... ik heel hard denk...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wijs!henriët schreef:stoppen met rf.....MarthaMartha schreef:aan?henriët schreef:... ik heel hard denk...
tss je gelooft me niet....MarthaMartha schreef:henriët schreef:aan?MarthaMartha schreef:ik heel hard denk...
....ik morgenochtend lekker een paar dagen naar Drenthe ga.
Nou zeg, ga ik eens naar de Keistad en dan ga jij er gauw vandoorLassie schreef:....ik morgenochtend lekker een paar dagen naar Drenthe ga.
Hee, veel plezier in het land van Bartje!
~~Soli Deo Gloria~~