Curatorium Gereformeerde Gemeenten in Nederland
Curatorium Gereformeerde Gemeenten in Nederland
Deze week vergaderd het curatorium
Re: Curatorium Gereformeerde Gemeenten in Nederland
Maar niet met een d.hans1234 schreef:Deze week vergaderd het curatorium
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Alleen zinnige info, aub. Geen discussies of geleuter.
Op welke dagen vergadert het Curatorium van Gereformeerde Gemeenten in Nederland?
Woensdag en donderdag.
Eén dag voor het horen van personen die zich aangemeld hebben en één dag voor de examens van de studenten Weststrate en Krijgsman.
Weststrate wordt na de examens beroepbaar gesteld (na de synode van 11 juni) en Krijgsman zal na de synode mogen preken euh... proponeren. Uiteraard als het curatorium dat beslist.
Eén dag voor het horen van personen die zich aangemeld hebben en één dag voor de examens van de studenten Weststrate en Krijgsman.
Weststrate wordt na de examens beroepbaar gesteld (na de synode van 11 juni) en Krijgsman zal na de synode mogen preken euh... proponeren. Uiteraard als het curatorium dat beslist.
't Is vurig te hopen dat er weer iemand kan worden toegelaten. Dan is er een goede 'reeks' van jaren. De toekomstige docent dr. Weststrate (een uitstekende spreker ook!!) zal, naar ik hoop en aanneem, wel alle beroepen ontvangen na 11 juni van gemeenten die kunnen beroepen. Ik ben benieuwd naar welke gemeente hij zal moeten/mogen gaan.
- Reformer
Dan zal ik vast een voorzetje geven: Opheusden of Alblasserdam.claus schreef:'t Is vurig te hopen dat er weer iemand kan worden toegelaten. Dan is er een goede 'reeks' van jaren. De toekomstige docent dr. Weststrate (een uitstekende spreker ook!!) zal, naar ik hoop en aanneem, wel alle beroepen ontvangen na 11 juni van gemeenten die kunnen beroepen. Ik ben benieuwd naar welke gemeente hij zal moeten/mogen gaan.
En de zaligheid is in geen ander, want er is onder de hemel geen andere Naam onder de mensen gegeven waardoor wij zalig moeten worden.
-
Laatst gewijzigd door petite op 18 aug 2008, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
ik hoop ik hoop, ik hoop dat er 50 studenten worden aangenomen....petite schreef:wat bedoel je met de toekomstige docent?claus schreef:'t Is vurig te hopen dat er weer iemand kan worden toegelaten. Dan is er een goede 'reeks' van jaren. De toekomstige docent dr. Weststrate (een uitstekende spreker ook!!) zal, naar ik hoop en aanneem, wel alle beroepen ontvangen na 11 juni van gemeenten die kunnen beroepen. Ik ben benieuwd naar welke gemeente hij zal moeten/mogen gaan.
de laatste jaren mogen er inderdaad meer toegelaten worden ja.
ik vermoed ook dat stud. Weststrate enorm veel beroepen zal krijgen,
en ik hoop dat het Terneuzen moet worden.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Och of al het volk des Heeren profeten waren dat de Heere Zijn Geest over hen gave.
Laatst gewijzigd door sunlover op 26 mei 2008, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
sunlover schreef:Och of al het volk des Heeren waren dat de Heere Zijn Geest over hen gave.

Tale Spanaäns of zo?Mister schreef:sunlover schreef:Och of al het volk des Heeren waren dat de Heere Zijn Geest over hen gave.

~~Soli Deo Gloria~~
Gewoon tale der staten.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- MarthaMartha
nee beste mensen, ken je bijbel.
Als het volk komt klagen bij Mozes dat er twee mannen profeteren zonder in de tent der samenkomst te zijn, dan zegt Mozes: och of al het volk profeten waren, dat de Heere Zijn Geest over hen gave.
Als het volk komt klagen bij Mozes dat er twee mannen profeteren zonder in de tent der samenkomst te zijn, dan zegt Mozes: och of al het volk profeten waren, dat de Heere Zijn Geest over hen gave.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat weten we. Maar dat is nog wel wat anders danMarthaMartha schreef:nee beste mensen, ken je bijbel.
Dat klonk mij tamelijk Spanaäns in de orensunlover schreef:Och of al het volk des Heeren waren dat de Heere Zijn Geest over hen gave.

~~Soli Deo Gloria~~