menseeeeeen wel komen hehfreek schreef:Ja dat is ook nog een optie waarvoor ik wel 'in' ben. Maar dan wel op een locatie waar ik in één keer met de bus kan komenJongere schreef:Of zeg dat je graag een keertje later wilt komen zodat het wat meer persoonlijk is. Werkt bij mij altijd.
Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
- monique
Re: Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Het gevolg hiervan kan zijn dat alleen de Mods aanwezig zijn.......memento schreef:Kom kom, een meeting waar ALLE MODS aanwezig zijn, dat mág je natuurlijk niet missenJongere schreef:Zeg mensen, we gaan niet opeens allemaal afzeggen natuurlijk he! Dan zeg ik ook af.En freek, jij komt natuurlijk ook gewoon. Ga 's middags maar naar de kerkdienst.
Of zeg dat je graag een keertje later wilt komen zodat het wat meer persoonlijk is. Werkt bij mij altijd.
- MarthaMartha
Maak mij even Mod dan.............jvdg schreef:Het gevolg hiervan kan zijn dat alleen de Mods aanwezig zijn.......memento schreef:Kom kom, een meeting waar ALLE MODS aanwezig zijn, dat mág je natuurlijk niet missenJongere schreef:Zeg mensen, we gaan niet opeens allemaal afzeggen natuurlijk he! Dan zeg ik ook af.En freek, jij komt natuurlijk ook gewoon. Ga 's middags maar naar de kerkdienst.
Of zeg dat je graag een keertje later wilt komen zodat het wat meer persoonlijk is. Werkt bij mij altijd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hier de aangepast lijst:
* Tiberius met vrouw
* Memento
* Vlinder
* Henriët
* Helma
* Jongere
* Herman
* MarthaMartha
* Jvdg
* Channa (met dochter)
* Jean le Fontain
* Monique
* Judith
* JaCa
* Freek
Waarschijnlijk wel:
* Gian
* Jolanda (met dochter)
* Daphne
Weet nog niet zeker:
* Marie Henriëtte
* Erasmiaan
* Mister met vrouw
* Ichtus
weer bijgewerkt
* Tiberius met vrouw
* Memento
* Vlinder
* Henriët
* Helma
* Jongere
* Herman
* MarthaMartha
* Jvdg
* Channa (met dochter)
* Jean le Fontain
* Monique
* Judith
* JaCa
* Freek
Waarschijnlijk wel:
* Gian
* Jolanda (met dochter)
* Daphne
Weet nog niet zeker:
* Marie Henriëtte
* Erasmiaan
* Mister met vrouw
* Ichtus
weer bijgewerkt
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wat wil je zeggen Henriet?? 
My one and only goal;
His image in my soul.
dat marie henriette er nog over nadenktJaCa schreef:wat wil je zeggen Henriet??
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik kan op verplaatst worden naar 'zeer waarschijnlijk wel'

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
zal ik je gewoon maar plaatsen bij degene die komen???Gian schreef:Ik kan op verplaatst worden naar 'zeer waarschijnlijk wel'
Voor de duidelijkheid:
Na vanmiddag 15.00 uur kan niemand zich meer afmelden i.v.m. de boodschappen.....
Owja nog even wat.
Een aantal zullen het nog weten van de vorige keren, maar het zaaltje is van stichting onderdak (eleos)
Boven wonen mensen. Overdag maken die allerlei leuke cadeautjes en hebbedingetjes. Persoonlijk vind ik de kraamcadeautjes altijd super leuk! Mensen neem allemaal wat geld mee en kijk in het winkeltje.
Het is echt erg leuk en niet duur!
Groetjes Vlinnie
Na vanmiddag 15.00 uur kan niemand zich meer afmelden i.v.m. de boodschappen.....
Owja nog even wat.
Een aantal zullen het nog weten van de vorige keren, maar het zaaltje is van stichting onderdak (eleos)
Boven wonen mensen. Overdag maken die allerlei leuke cadeautjes en hebbedingetjes. Persoonlijk vind ik de kraamcadeautjes altijd super leuk! Mensen neem allemaal wat geld mee en kijk in het winkeltje.
Het is echt erg leuk en niet duur!
Groetjes Vlinnie
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Zet Katja er maar bij 
- monique
heee leuk komt u dochter ookhelma schreef:Zet Katja er maar bij
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
monique schreef:heee leuk komt u dochter ookhelma schreef:Zet Katja er maar bij
Tjonge, dan krijgen we dus wel oude cakevlinder schreef:Voor de duidelijkheid:
Na vanmiddag 15.00 uur kan niemand zich meer afmelden i.v.m. de boodschappen.....![]()
Had je bruidstaart verwacht dan?freek schreef:Tjonge, dan krijgen we dus wel oude cakevlinder schreef:Voor de duidelijkheid:
Tiberius schreef:Had je bruidstaart verwacht dan?freek schreef:Tjonge, dan krijgen we dus wel oude cakevlinder schreef:Voor de duidelijkheid:
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.