why if i may askDaphne schreef:little bit nerveus![]()
![]()
![]()
Hoe is je stemming op dit moment?
- monique
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Wilma van den Berg
Moeilijk, heel moeilijk maar weet dat Hij van alles weet! Hij gaat ons voor, in alle omstandigheden van het leven. Ik hoop en bid dat je mag instemmen met zondag 10 (voor-en tegenspoed), ook al is het zo moeilijk als het van onszelf moet. Sterke de Heere je en geven Hij je kracht en alles wat je, ook in deze, nodig hebt.henriët schreef:intens verdrietig,
waarom...
omdat iemand die ik liefheb, totaal andere wegen inslaat en de weg van de Heere de rug toekeert, en zich uitleeft in de zonde.
wat kan ik nog doen dan alleen bidden...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- monique
mmm dat is wel moeilijk zegWilma van den Berg schreef:Moeilijk, heel moeilijk maar weet dat Hij van alles weet! Hij gaat ons voor, in alle omstandigheden van het leven. Ik hoop en bid dat je mag instemmen met zondag 10 (voor-en tegenspoed), ook al is het zo moeilijk als het van onszelf moet. Sterke de Heere je en geven Hij je kracht en alles wat je, ook in deze, nodig hebt.henriët schreef:intens verdrietig,
waarom...
omdat iemand die ik liefheb, totaal andere wegen inslaat en de weg van de Heere de rug toekeert, en zich uitleeft in de zonde.
maar daar moet jij tog niet mee gaan zitten??
kijk ik snap wel dat je zo denkt tis ook niet zo leuk
maar je voelt je verantwoordelijkdenk ik

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Jij???????????Daphne schreef:little bit nerveus![]()
![]()
![]()
Of heb je last van je vlindertuin?
Dan snap ik het.
- monique
hahahaaaaa nou zegjvdg schreef:Jij???????????Daphne schreef:little bit nerveus![]()
![]()
![]()
Dan snap ik het.
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Van mn vlindertuin?jvdg schreef:Jij???????????Daphne schreef:little bit nerveus![]()
![]()
![]()
Dan snap ik het.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne schreef:Van mn vlindertuin?jvdg schreef:Jij???????????Daphne schreef:little bit nerveus![]()
![]()
![]()
Dan snap ik het.![]()
![]()
dat zeg je leuk! Nou, als ik je goed begrijp... dan heb je dnek ik gelijk! Ik ga vanavond naar n bruiloft van mensen die ik niet ken
![]()
mn vriend kent ze wel
dus vandaar beetje nerveus
![]()

jvdg schreef:
Waarom lach je?

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
smiecht die je bent...maar keurig hoor meid, je leertal snel!!!!monique schreef:mmm dat is wel moeilijk zegWilma van den Berg schreef:Moeilijk, heel moeilijk maar weet dat Hij van alles weet! Hij gaat ons voor, in alle omstandigheden van het leven. Ik hoop en bid dat je mag instemmen met zondag 10 (voor-en tegenspoed), ook al is het zo moeilijk als het van onszelf moet. Sterke de Heere je en geven Hij je kracht en alles wat je, ook in deze, nodig hebt.henriët schreef:intens verdrietig,
waarom...
maar daar moet jij tog niet mee gaan zitten??
kijk ik snap wel dat je zo denkt tis ook niet zo leuk
maar je voelt je verantwoordelijkdenk ik
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Sterkte Hen!
dank jullie wel allemaal,
t was even een impuls posting. Soms kunnen emoties opeens even hoog oplopen,
punt is dat het om iemand gaat die een tijd bij ons in huis heeft gewoond, maar goed, dat maakt niet uit, ik heb niemand voor de 'wereld'over.
Gelukkig is er Een Die boven alles staat!
punt is dat het om iemand gaat die een tijd bij ons in huis heeft gewoond, maar goed, dat maakt niet uit, ik heb niemand voor de 'wereld'over.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
STERKTE!henriët schreef:dank jullie wel allemaal,
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.

(weer een paar kilo eraf)
hmm dan zou ik elke dag kilo's kwijt moeten raken.... doe ik zeker iets verkeerd... 

- JolandaOudshoorn
hmm, dan moet ik zeker niet gaan stofzuigenLassie schreef:hmm dan zou ik elke dag kilo's kwijt moeten raken.... doe ik zeker iets verkeerd...

Ik weet, mijn Verlosser leeft