Tiberius schreef: Mathilde zeilt er van tussen uit.

Tiberius schreef: Mathilde zeilt er van tussen uit.
ik schrijf natuurlijk alles verkeert.......Matthilde in plaats van Mathilde..noujah..balenDaphne schreef:Tiberius schreef: Mathilde zeilt er van tussen uit.
Je bent nog in opleidingjudith schreef:ik schrijf natuurlijk alles verkeert.......Matthilde in plaats van Mathilde..noujah..balenDaphne schreef:Tiberius schreef: Mathilde zeilt er van tussen uit.
jammer joh, maar idd dv volgende keer beterLassie schreef:helaas! dit keer niet!
yes, ik heb eens per drie weken een pleegzoon voor een weekend én eens per drie weken een pleegdochter, ook voor een weekend. Héérlijk!JaCa schreef:Pleegkind???
Want?henriët schreef:... ik denk dat ik een 'probleem' heb...
ze is dan ongesteld?Tiberius schreef:Want?henriët schreef:... ik denk dat ik een 'probleem' heb...
hihi egt iets voor daphneDaphne schreef:ze is dan ongesteld?Tiberius schreef:Want?henriët schreef:... ik denk dat ik een 'probleem' heb...
Nee toch zekerhenriët schreef:... ik denk dat ik een 'probleem' heb...
tjaJaCa schreef:Nee toch zekerhenriët schreef:... ik denk dat ik een 'probleem' heb...
WAT KOM JE NIET??????henriët schreef:tjaJaCa schreef:Nee toch zekerhenriët schreef:... ik denk dat ik een 'probleem' heb...