Ik zou zeggen: mijmer veel over je onderschrift onder je postings.judith schreef:Mijn stemming gaat opzich wel!![]()
soms gaaat het ff niet lekker, maar nu weer wel!
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
euhm ik voel n snoep bui aankomen

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
Ik heb nog een doos heeeerlijke chocoladeDaphne schreef:euhm ik voel n snoep bui aankomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Ik heb nog een doos heeeerlijke chocoladeDaphne schreef:euhm ik voel n snoep bui aankomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
stemming? tweeledig: héél blij dat ik gisteren bij m'n moeder geweest ben, triest, omdat juist aan het einde van ons bezoek, al de kinderen dus, (op de viering van haar 95ste verjaardag) zij een herseninfarct heeft gekregen en ze nu in het ziekenhuis ligt.
ze zal, zo zeggen de artsen, verder alleen nog maar een kasplantje blijven. ze is bij tijd en wijlen wel even bij, maar is dan zeer verward in denken en doen, waarbij ze mijn broer niet herkende, die hals over kop naar het ziekenhuis ging.
alleen gebed rest ons, beter gezegd mij, nog
ze zal, zo zeggen de artsen, verder alleen nog maar een kasplantje blijven. ze is bij tijd en wijlen wel even bij, maar is dan zeer verward in denken en doen, waarbij ze mijn broer niet herkende, die hals over kop naar het ziekenhuis ging.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Rens, wat een verdrietige situatie. Je kwam om feest te vieren maar ging verdrietig heen. Ik herken je situatie en wens je in het bijzonder Gods nabijheid en kracht toe Die weet wat we nodig hebben voor tijd en eeuwigheid. Hij sterkte je en al degene die je lief en dierbaar zijn.Rens schreef:stemming? tweeledig: héél blij dat ik gisteren bij m'n moeder geweest ben, triest, omdat juist aan het einde van ons bezoek, al de kinderen dus, (op de viering van haar 95ste verjaardag) zij een herseninfarct heeft gekregen en ze nu in het ziekenhuis ligt.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Ik voel me helemaal top maar ben alleen wel druk....das jammer maar verder ben ik helemaal in mijn element om het maar zo te zeggen 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Rens, héél veel Sterkte..........
Sterkte Rens!Rens schreef:stemming? tweeledig: héél blij dat ik gisteren bij m'n moeder geweest ben, triest, omdat juist aan het einde van ons bezoek, al de kinderen dus, (op de viering van haar 95ste verjaardag) zij een herseninfarct heeft gekregen en ze nu in het ziekenhuis ligt.
Veel sterkte Rens!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.