Als je je zo opmaakt, word je niet toegelaten, schat ik.Marie-Henriëtte schreef:Ik wil ook graag naar de meeting komen, maar ik weet het nog niet zeker of ik kan.
Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Re: Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Alleen als Memento zijn plamuurmes meeneemt.
- monique
wahaha we zullen zienTiberius schreef:Alleen als Memento zijn plamuurmes meeneemt.
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Promoveer mij maar een plaatsje naar boven: weet nog niet helemaal zeker, maar waarschijnlijk wel.
-
Wat bedoel je hier precies mee?refo schreef:Als je je zo opmaakt, word je niet toegelaten, schat ik.Marie-Henriëtte schreef:Ik wil ook graag naar de meeting komen, maar ik weet het nog niet zeker of ik kan.
waarschijnlijk doelt hij op je avatar... het blauw vooralMarie-Henriëtte schreef:Wat bedoel je hier precies mee?refo schreef:Als je je zo opmaakt, word je niet toegelaten, schat ik.Marie-Henriëtte schreef:Ik wil ook graag naar de meeting komen, maar ik weet het nog niet zeker of ik kan.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Oke. De vrouw op mijn avator draagt geen make up, het is een soort van kunst. Een vrouwen gezicht en daarom heen natuur (bergen) en dat blauwe in haar gezicht dat is een zee.
Verder draag ik zelf in het dagelijkse leven wel make up maar op een natuurlijke manier, absoluut geen plamur.
Verder draag ik zelf in het dagelijkse leven wel make up maar op een natuurlijke manier, absoluut geen plamur.
Goed zo, Freek; hier de aangepaste lijst:
* Tiberius met vrouw
* Memento
* Vlinder
* Henriët
* Helma
* Jongere
* Herman
* MarthaMartha
* Jvdg
* Channa (met dochter)
* Sweelinck 25
* Jean le Fontain
* Monique
* Judith
Waarschijnlijk wel:
* JaCa
* Gian
* Freek
* Jolanda (met dochter)
Weet nog niet zeker:
* Erasmiaan
* Daphne
* Mister met vrouw
* Ichtus
* Mathilde
* Tiberius met vrouw
* Memento
* Vlinder
* Henriët
* Helma
* Jongere
* Herman
* MarthaMartha
* Jvdg
* Channa (met dochter)
* Sweelinck 25
* Jean le Fontain
* Monique
* Judith
Waarschijnlijk wel:
* JaCa
* Gian
* Freek
* Jolanda (met dochter)
Weet nog niet zeker:
* Erasmiaan
* Daphne
* Mister met vrouw
* Ichtus
* Mathilde
Ik mis oa Afgewezen nog.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- JolandaOudshoorn
zet mij maar in het rijtje: waarschijnlijk wel 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- monique
jaaa leuk jolandaJolandaOudshoorn schreef:zet mij maar in het rijtje: waarschijnlijk wel
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Heej Jo, das gezellig zeg!!monique schreef:jaaa leuk jolandaJolandaOudshoorn schreef:zet mij maar in het rijtje: waarschijnlijk wel

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik hoorde deze week dat wij 6 juni met de klas gaan zeilen, hoe laat we terug zijn is nog niet bekend. Dat wordt dus geen meeting voor mij

- JolandaOudshoorn
Nou, dan heb jij toch ook een heel leuk uitje!mathilde schreef:Ik hoorde deze week dat wij 6 juni met de klas gaan zeilen, hoe laat we terug zijn is nog niet bekend. Dat wordt dus geen meeting voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tja, valt tegen: ze hadden eerst beloofd dat we een week met twee klassen zouden gaan, uiteindelijk gaat elke klas één dag. En dan ook nog eens op de dag van de meetingJolandaOudshoorn schreef:Nou, dan heb jij toch ook een heel leuk uitje!mathilde schreef:Ik hoorde deze week dat wij 6 juni met de klas gaan zeilen, hoe laat we terug zijn is nog niet bekend. Dat wordt dus geen meeting voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()