juist ja!! Maar wat ik verdien klopt niet! En ik snap geen hout van heel dat loonstrookje!!!Josephus schreef:Zo belangrijk is dat loonstrookje toch niet? Het gaat er om wanneer het salaris op je rekening staat!Lassie schreef:eindelijk m'n loonstrookje!! Snap niet waarom die altijd een week later moet komen....ggrrr....
bij m'n vorige werkgever had ik m'n loonstrookje de dag erop al!
Wat bracht de post vandaag o.a.?
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
een heel hartelijk kaartje van een vriendin, die ik al lang niet gesproken heb
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja dat heb ik nu ook altijd... Ik snap geen hout van m'n loonstrookje, maar wat ik verdien klopt niet...Lassie schreef:juist ja!! Maar wat ik verdien klopt niet! En ik snap geen hout van heel dat loonstrookje!!!Josephus schreef:Zo belangrijk is dat loonstrookje toch niet? Het gaat er om wanneer het salaris op je rekening staat!Lassie schreef:eindelijk m'n loonstrookje!! Snap niet waarom die altijd een week later moet komen....ggrrr....
bij m'n vorige werkgever had ik m'n loonstrookje de dag erop al!![]()
![]()
Je bedoelt dat je niet krijgt wat je verdientLassie schreef:juist ja!! Maar wat ik verdien klopt niet! En ik snap geen hout van heel dat loonstrookje!!!Josephus schreef:Zo belangrijk is dat loonstrookje toch niet? Het gaat er om wanneer het salaris op je rekening staat!Lassie schreef:eindelijk m'n loonstrookje!! Snap niet waarom die altijd een week later moet komen....ggrrr....
bij m'n vorige werkgever had ik m'n loonstrookje de dag erop al!![]()
![]()
Alleen maar oninteressante dingen.
Zakelijke post.
Zakelijke post.
Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
een betalingsherinnering voor een rekening die ik allang betaald heb
én de Terdege.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
twee keer een brief voor m'n vriend!
Dat ze die bij jou bezorgen! Ik heb in mijn postwijk een soortgelijk geval net zoals jij. Zij krijgt ook al weleens post voor d'r vriend.Lassie schreef:twee keer een brief voor m'n vriend!
Post voor mij vandaag: -De Saambinder
-HAH: Dagblad Tubantia(aanbieding sportzomer: EK, Tour de France en Olympische spelen komen
er o.a. aan)
Die heeft toch hetzelfde adres? Dan is dat niet zo vreemd...Lassie schreef:twee keer een brief voor m'n vriend!
't Was beroerder als ze die post bij de buren hadden afgeleverd...
~~Soli Deo Gloria~~
wat een grapjassen zijn jullie!!!!

Het dagboek van Anne Frank in het Engels!! (Het kwam volgens mijn moeder gisteren of eergisteren al, maar ik zag het vandaag pas omdat ik een poosje niet thuis ben geweest)
Helma, heel hartelijk bedankt!!!
Helma, heel hartelijk bedankt!!!
- Wilma van den Berg
Dat hadden wij vandaag ook al. En juist de dingen waar we op wachten die laten op zich wachtensaphira schreef:Alleen maar oninteressante dingen.
Zakelijke post.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
o.a.Fundamenteel
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het ziet er naar uit dat Gijs woensdag 28 mei een vrije dag heeft... 
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Josephus schreef:Het ziet er naar uit dat Gijs woensdag 28 mei een vrije dag heeft...
Gijs, dat kun je ons niet aandoen!Landelijke poststaking op 28 mei
DEN HAAG - Op woensdag 28 mei worden als het aan de bonden ligt in het hele land geen post en pakketjes bezorgd noch post gesorteerd. Dat hebben de bonden donderdag laten weten.
TNT
In aanloop naar de landelijke staking worden volgende week estafettestakingen gehouden. Die zullen in plaats van 24 uur - zoals tot nu toe het geval was - 30 uur duren.
Het sorteercentrum in Den Bosch trapt op 19 mei af, gevolgd door de centra in Nieuwegein, Zwolle en Amsterdam. "Dit heeft gevolgen voor de postbezorging in het hele land", aldus de bonden.
Verharding
Zij komen tot een verharding van de acties omdat TNT tot nu toe "op geen enkele manier heeft laten blijken aan de eisen van de werknemers tegemoet te willen komen". De bonden organiseren op 28 mei ook een manifestatie op het Museumplein in Amsterdam.
De bonden eisen voor de werknemers van TNT een structurele loonsverhoging van 3,5 procent per 1 april. TNT gaat daar niet in mee. Sinds 23 april voeren de postbodes actie.
~~Soli Deo Gloria~~