Ik krijg 'm al jaaaaren niet meer op donderdagjvdg schreef:Tot mijn verbazing al voor de tweede maal achtereen geen SB op donderdag.

Op andere dagen van de week trouwens ook niet
Ik krijg 'm al jaaaaren niet meer op donderdagjvdg schreef:Tot mijn verbazing al voor de tweede maal achtereen geen SB op donderdag.
Dan mag ik hopen dat ze dat ding niet per gewone post heeft opgestuurd...Marnix schreef:als het goed is komt mijn portemonnee vandaag. Die zat nog in de handtas van mijn schoonmoeder toen ze weer thuis was.
Overigens:Hendrikus schreef:Ik krijg 'm al jaaaaren niet meer op donderdagjvdg schreef:Tot mijn verbazing al voor de tweede maal achtereen geen SB op donderdag.![]()
Ne, uiteraard netjes verpakt en aangetekend verstuurd.Josephus schreef:Dan mag ik hopen dat ze dat ding niet per gewone post heeft opgestuurd...Marnix schreef:als het goed is komt mijn portemonnee vandaag. Die zat nog in de handtas van mijn schoonmoeder toen ze weer thuis was.
o ja, de Visie kwakte ook op de deurmat....zat verscholen tussen de reclamebende.....Rens schreef:Het ledenblad van de RMU, en verder wat reclame-zooi
ja, maar in de vorm van een soort gedicht over "Mei"Marnix schreef:Staat er deze week een column van Adrian Verbree in?
Idd mooie artikelen, maar waarom die herhalingen ?Erasmiaan schreef:Overigens:Hendrikus schreef:Ik krijg 'm al jaaaaren niet meer op donderdagjvdg schreef:Tot mijn verbazing al voor de tweede maal achtereen geen SB op donderdag.![]()
Mooie artikelen en meditaties de laatste tijd in de Saambinder:
- Het herhaalde artikel van ds. Vergunst;
- het herhaalde artikel van ds. Moerkerken;
- en een meditatie van ds. P. Blok
vielen me op de afgelopen tijd.
Zo belangrijk is dat loonstrookje toch niet? Het gaat er om wanneer het salaris op je rekening staat!Lassie schreef:eindelijk m'n loonstrookje!! Snap niet waarom die altijd een week later moet komen....ggrrr....
bij m'n vorige werkgever had ik m'n loonstrookje de dag erop al!