Wat doen we vandaag? [2]

JolandaOudshoorn

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door JolandaOudshoorn »

Hendrikus schreef:
Gijs83 schreef:Niet naar de kerk geweest :quoi Dat is wel een Bijbelse plicht hoor!
Gij zult op tweede pinksterdag naarstiglijk naar de kerk fietsen? :quoi

Gijs, je weet toch dat tweede feestdagen een menselijke uitvinding zijn?
Niettemin: wij zijn ook wel geweest, en zijn dankbaar dat dat kan.
Maar je moet niet te snel met bijbelse plicht klaarstaan...
oeps, heb je in sommige gemeente een groot probleem, die hebben niet eens een dienst op 2e feestdagen.
Maar goed, er kunnen tal van omstandigheden zijn dat je niet kan gaan. Al is het omdat je kleine kinderen hebt. (bijv)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Vanmorgen naar de kerk geweest en een heerlijke preek gehoord.
Uitgebreid koffie gedronken in de tuin, gegeten....
Nu zijn drie loge's even weg. De kleinste twee doen even een tukkie,
mogen ze vanavond wat langer opblijven en gaan we gourmetten.........
(dus zit ik even in mijn eentje van de stilte te genieten ;) )
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lassie

Bericht door Lassie »

wij zijn vanochtend om 10 uur in de kano gestapt en om 3 uur er weer uit gestapt....(een tocht van 5 uur) Erg mooi! De natuur is mooi.... maar ohw wat erg overal zie je afval liggen... het is echt om te schamen hoe wij met de schepping omgaan!!!

En verder deze dag: zeer weinig!

Eten koken, eten, bandplakken en lekker luieren vanavond!!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Lassie schreef:wij zijn vanochtend om 10 uur in de kano gestapt en om 3 uur er weer uit gestapt....(een tocht van 5 uur) Erg mooi! De natuur is mooi.... maar ohw wat erg overal zie je afval liggen... het is echt om te schamen hoe wij met de schepping omgaan!!!

En verder deze dag: zeer weinig!

Eten koken, eten, bandplakken en lekker luieren vanavond!!
Nee, kanoën vind ik maar niks! Zojuist weer eens 32 km in de benen zitten van een fietstocht rondom Markelo. Het is daar nog ouderwets mooi met klinkerweggetjes en leuke oude boerderijtjes, maar ook grote boerderijen en soms mooi golvend onhollands landschap. Het is altijd weer prachtig in de natuur!
henriët

Bericht door henriët »

Hallo allemaal,

Vanmiddag zouden we nog even een stukje gaan rijden en evt een strandwandeling maken...
tijdens het rijden bedacht ik dat ik wel weer naar huis zou willen, dan kan ik alles op mn gemakje weer 'bij'werken, zo gezegd zo gedaan........

ga nu eerst eens het forum bijlezen :slurp
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

werken van 9-12 en vanmiddag wat in huis doen!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

zoon naar school brengen, gebedskring voor school, was, vanmidag komt iemand mij helpen met de rest van de strijk en daarna zwemles.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha

Fijn, jij bent weer terug Hen!

Tja, 1 van de kids is de deur al uit naar school. De schoolspullen voor de anderen staan ook al klaar. De 2e is uit bed aan het komen - stapt nu de kamer binnen. De twee kleintjes ga ik er nu zo uithalen en klaarmaken voor school. De jongste gaat vandaag voor het eerst naar school, en ik mag haar wegbrengen!!!!!!!!!! Dat vind ik nou super! Zoiets gebeurd natuurlijk nooit (eerlijk is eerlijk, Helma had het ook liever zelf gedaan, en dat snap ik), maar nu lopen de dingen zo en nu mag ik het doen en dat vind ik geweldig! Als ik hen naar school heb ga ik eerst maar eens puin ruimen........................
vlinder

Bericht door vlinder »

slapen tot 12 uur. En voor de rest relaxen. Ben beetje slaap tekort gekomen (beetje eigen schuld)
In 5 dagen minder dan 20 uur geslapen.... :nonnon
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
sweelinck 25

Bericht door sweelinck 25 »

weer naar school tot half 4 :cry

Vanavond nog eve onze koster helpen met z`n PC
MarthaMartha

vlinder schreef:slapen tot 12 uur. En voor de rest relaxen. Ben beetje slaap tekort gekomen (beetje eigen schuld)
In 5 dagen minder dan 20 uur geslapen.... :nonnon
huh???? dat hou je toch niet vol????????????????????????

Ik ben net klaar met puin ruimen, de tweede was staat aan. En nu ben ik het poepie-zat. Dus nu eerst even bijkomen op rf.........
vlinder

Bericht door vlinder »

Je wilt ook niet weten hoe ik vannacht rondliep. Ik leek wel stoned. Ik hoorde mezelf praten. Maar het is weer voorbij. Vanaf nu weer het normale ritme. Eerste pinksterdag hadden wij 8.15 uur kerk en ik was 7.45 klaar met mijn nachtdienst. Ik dacht: ik kan wel even doorgaan. Maar ja met dit weer slaap je slecht dus kon ik na die kerkdienst niet goed in slaap komen en was veel wakker. De eerste nachtdienst had ik niet voorgeslapen ( doe ik trouwens nooit) dus dan ben je al 24 uur op. Tweede pinksterdag deed mijn zwager belijdenis en gingen we met vrienden naar het strand. ( ik dacht: is veel te gezellig, ik slaap wel op het stand) Niet gelukt dus. Maar goed deels omstandigheden, deels eigen schuld. Vanavond vroeg naar bed. (dat waardeer je weer extra als je een week apart slaapt)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

dan heb je best veel nachten gehad!!
henriët

Bericht door henriët »

goede adviezen opvolgen, bedankt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Nou... de eerste was hangt, de eerste twee loge's zijn naar school, de twee kleinsten doen nog even een spelletje voor ik ze naar school breng, en de andere ligt nog op bed. Zometeen naar school, dan even koffie drinken bij ouder echtpaar uit de gemeente (jaja, van half 9 tot kwart over 9 ongeveer) en dan mijn diepvries schoonmaken die vannacht is ontdooid als het goed is, boodschappen, dokter bellen voor uitslag allergie-testen, tandarts bellen voor een akelig zere kies, afspraak maken voor apk keuring van de auto, en nog 15 mensen bellen of ze mee willen helpen tijdens de vakantiebijbelweek. Vanavond vergadering bijbelweek. (pfff... ik word al bijna moe als ik het lijstje zie)
Gesloten