wel eng hoor
Fijn joh!monique schreef:dankzij helma kan ik me nu ook aanmelden voor de meeting![]()
wel eng hoor
Leuk; ik zal de lijst weer eens ophalen en aanvullen.monique schreef:dankzij helma kan ik me nu ook aanmelden voor de meeting![]()
wel eng hoor
wahahaaa nee joh jij bent vooral de engste denk waaahTiberius schreef:Leuk; ik zal de lijst weer eens ophalen en aanvullen.monique schreef:dankzij helma kan ik me nu ook aanmelden voor de meeting![]()
wel eng hoor
Hoezo eng trouwens? Rijdt Helma zo beroerd (dan parkeer ik mijn auto een eindje verderop)?
Valt wel mee hoor: ik heb de laatste 3 jaar geen enkele verkeersboete meer gekregen.monique schreef:wahahaaa nee joh jij bent vooral de engste denk
mmm oke als jij et zegtTiberius schreef:Valt wel mee hoor: ik heb de laatste 3 jaar geen enkele verkeersboete meer gekregen.monique schreef:wahahaaa nee joh jij bent vooral de engste denk
Tiberius schreef:Hier de aangepaste lijst:
* Tiberius met vrouw
* Memento
* Vlinder
* Henriët
* Helma
* Jongere
* Herman
* MarthaMartha
* Jvdg
* Channa (met dochter)
* Sweelinck 25
* Jean le Fontain
* Monique
Weet nog niet zeker:
* Erasmiaan
* Freek
* Daphne
* Mister met vrouw
* Jolanda (met dochter)
* Ichtus
* Mathilde
-knip-Gian schreef:Ik ws ook.
Onder voorbehoud.
5 Juni zal ik voor 23.59 uur beslissen.
dus áls ik ga....dan pas ik er nog steeds bij?helma schreef:![]()
met auto, dus er kunnen wat pubers meerijden
Helma is een weekje weg, dus het zal wel even duren voor je antwoord krijgt. Maar ik verwacht dat dat wel goed komt.JaCa schreef:dus áls ik ga....dan pas ik er nog steeds bij?helma schreef:![]()
met auto, dus er kunnen wat pubers meerijden