Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
slapen, uitrusten, in de zon zitten, eten. Kortom relaxen... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Nou, ik zou zeggen dat postbode toch wel zo'n beetje tot de prettiger beroepen behoort met dit weer (oké, strandwacht is natuurlijk nog beter). Lekker in de korte broek door de wijk wandelen en ongemerkt ook nog lekker bruin worden!Gijs83 schreef:dan verbrand jeLassie schreef:net ff in de tuin gewerkt....net op tijd klaar want de zon komt om het hoekje kijken!!!Heb ook zo'n hekel aan!
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
naar de kapper...

Hoe zat dat ook alweer? Mannelijke postbodes mochten toch geen korte broek aan, vrouwelijke wel? Dat was een paar jaar geleden een relletje, als ik het mij goed herinner. Ik ben het overigens helemaal eens met die regel, want blote mannenkuitenJosephus schreef:Nou, ik zou zeggen dat postbode toch wel zo'n beetje tot de prettiger beroepen behoort met dit weer (oké, strandwacht is natuurlijk nog beter). Lekker in de korte broek door de wijk wandelen en ongemerkt ook nog lekker bruin worden!Gijs83 schreef:dan verbrand jeLassie schreef:net ff in de tuin gewerkt....net op tijd klaar want de zon komt om het hoekje kijken!!!Heb ook zo'n hekel aan!

Buiten de zon ook niet.Lassie schreef:in de zon werken is niet echt prettig!!!!

Er lopen zowel mannelijke als vrouwelijke postbodes rond met een korte broekje(ik behoor niet tot die categorie; ik verbrand veel te snel). Er was inderdaad aantal jaren geleden(nou alweer in 1999) een rel over, dat weet ik nog wel toen zaten met 4 HAVO in Engeland en de man van ons gastgezin was ook 'postman', maar die mocht wel een korte broek aan. In Nl. mocht dat toen echt niet.
voor alle kids alles inpakken om te logeren
alles in huis op orde hebben
nog gauw de laatste twee wassen wassen/ophangen/opvouwen en in de kast leggen
voor onszelf alles inpakken
en vanavond om half zeven hoop ik de deur dicht te trekken!!
(tussendoor als pauze bemoei ik me nog even met jullie)
Lieve HELMA,
Kom heerlijk tot rust meis!! Geniet er van en kom veilig weer terug...!
Ik ga straks lekker eerst struinen door meubelboulevard en dan naar t strand! Misschien slaan we meubleboulevard wel over en gaan we direct door naar t strand!
Ik ga straks lekker eerst struinen door meubelboulevard en dan naar t strand! Misschien slaan we meubleboulevard wel over en gaan we direct door naar t strand!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Een heel fijne tijd saampies! Het zal vast een unieke aangelegenheid zijn...helma schreef:voor alle kids alles inpakken om te logeren
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
thanx!!Daphne schreef:Lieve HELMA,
(eh...ga je al meubels uitzoeken????)
ik heb er zó'n zin in!Channa schreef:Een heel fijne tijd saampies! Het zal vast een unieke aangelegenheid zijn...helma schreef:voor alle kids alles inpakken om te logeren
luxe auto mee van 'de baas' (opel nog wattes)
úren wandelen...
stápel boeken mee natuurlijk (eentje voor in mijn rugzak als we pauzeren in de bergen

net een nieuw boek van ds de Butter, Fillippenzenbrief; daar heb ik zin in om in te beginnen
conferentiedvd's mee van een vorige keer...
flesje wijn; olijfje e.d. mee
fooitje voor etentje
fooitje voor 'ijsco' van mijn schoonouders

(eigen kussens...)
vorstelijk!

geniet ervan!
en wat Daphne zegt: kom maar lekker tot rust!!!!!
Ik heb net de douche+wc schoongemaakt.... nu ff rusten (het is echt bloedje heet) en dan de afwas doen!!!
en wat Daphne zegt: kom maar lekker tot rust!!!!!
Ik heb net de douche+wc schoongemaakt.... nu ff rusten (het is echt bloedje heet) en dan de afwas doen!!!
Helma, fijne vakantie en geniet ervan.
'k Hoop voor je dat je heerlijk uitgerust terug komt.
'k Hoop voor je dat je heerlijk uitgerust terug komt.
- MarthaMartha
vandaag gewerkt, net thuis, jongens wat warm om een uur in die auto te zitten.... maar goed ik ben er weer en heb nu hééééééérlijk een week vakantie!!! Rond vijf uur komen mijn loge's, dus nu nog even op rf.......
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
wim schreef:naar de kapper...

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!