Welke muziek beluister je nu? [5]
Re: Welke muziek beluister je nu? [5]
Ik geef toe dat je me veel kunt wijsmaken, maar als ik ook naar die andere filmpjes kijk, geloof ik dat dit waar is....Maar goed, misschien ben ik weer te goedgelovig. Wat denken jullie? Wim, hendrikus? jullie zijn de muzikanten hier....josephus, sweelinck.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Het klinkt allemaal toch wel heel authentiek groenteachtig...
Lijkt me geen fake.
Niettemin: die broccoli gaat bij ons vanavond gewoon in de pan
Niettemin: die broccoli gaat bij ons vanavond gewoon in de pan
~~Soli Deo Gloria~~
vlinder schreef:Ik geef toe dat je me veel kunt wijsmaken, maar als ik ook naar die andere filmpjes kijk, geloof ik dat dit waar is....Maar goed, misschien ben ik weer te goedgelovig. Wat denken jullie? Wim, hendrikus? jullie zijn de muzikanten hier....josephus, sweelinck.
ik ben ook muzikant... hoho!!! vergis je niet in mij!
O, jij bekt niet pleej?Lassie schreef:vlinder schreef:Ik geef toe dat je me veel kunt wijsmaken, maar als ik ook naar die andere filmpjes kijk, geloof ik dat dit waar is....Maar goed, misschien ben ik weer te goedgelovig. Wat denken jullie? Wim, hendrikus? jullie zijn de muzikanten hier....josephus, sweelinck.
ik ben ook muzikant... hoho!!! vergis je niet in mij!
Lassie speelt hobobloemkoolLassie schreef:ik ben ook muzikant... hoho!!! vergis je niet in mij!

~~Soli Deo Gloria~~
nee!
ik hou liever m'n mond dicht als er gezongen wordt....

Was dat ook niet het probleem toen je nog op dat koor zat?Lassie schreef:nee!

je zei niet dat het Thoolse Mannenkoor schreeuwt, maar dat het wel vaak het geval is bij andere mannekoren, en dan heb je het even over de christelijke mannenkoren. Ik vind het vaak wel meevallen bij een mannenkoor.Jongere schreef:Waar ben je het dan precies mee oneens? Volgens mij zeg ik nergens dat het Thoolse Mannenkoor schreeuwt. Ken ze verder niet trouwens.albion schreef:ben ik niet met je eens. Het Thoolse Mannenkoor schreeuwt niet.Jongere schreef:Geef mij DEV uit Kampen maar. Dat is tot nu toe het enige mannenkoor waar ik kan genieten van de muziek en van de stemmen. Daar wordt ook niet geschreeuwd, wat bij andere mannenkoren vaak wel het geval is.Dan heb ik het trouwens even over de christelijke mannenkoren, daarbuiten moet je de Maastreechter Staar natuurlijk niet vergeten.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Herstel mijn eerste liefde
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
East to West....Casting Crowns
My one and only goal;
His image in my soul.
Weet dat de Vader je kent
een vrijgezel die gaat pas slapen....