Kun je je zinnen misschien iets duidelijker formuleren? Ik snap hier helemaal niets vanGijs83 schreef:Waarom nou zo'n Gijs-Helma topic. Ik spreek haar niet eens zo vaak! Wellicht dat Helma weet ik bedoel met: "ik denk aan jou" en dan moet meteen aan de hartjes gaan denken, die waren er zomaar toegevoegd. We weten toch wel(en dat zijn dingen die niet echt uitgesproken kunnen worden, zo moeilijk ligt dat) dat het soms niet even makkelijk is in haar gezinssituatie en nu heeft zelfs zelf ook nog in het ziekenhuis gelegen. Dus waarschijnlijk nog 'slap' of valt dat mee?
Ik doe de groeten aan..................
Re: Ik doe de groeten aan..................
alles gaat goed hor RENS!!
ENNE...Ik doe nog de GROETJESS aaan IEDEREEN!!!
ENNE...Ik doe nog de GROETJESS aaan IEDEREEN!!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
Henriët.... en wens haar een fijne vakantie!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
dank je en de groetjes terug, maar we zijn nog niet weg, ivm met zoontjelief met 40 graden koorts....MarthaMartha schreef:Henriët.... en wens haar een fijne vakantie!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
joh toch! Beterschap!henriët schreef:dank je en de groetjes terug, maar we zijn nog niet weg, ivm met zoontjelief met 40 graden koorts....MarthaMartha schreef:Henriët.... en wens haar een fijne vakantie!!!
jvdg, en wens m een goed weekend samen met zn vrouw!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dank daarvoor en wederkerig ook aan jullie de hartelijke groeten!henriët schreef:jvdg, en wens m een goed weekend samen met zn vrouw!
.... iedereen die naar de meeting gaat 
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
iedereen die me verraste met een berichtje/kaarje/mailtje/telefoontje/bezoekje
wat bijzonder om te ervaren dat er zoveel mensen (biddend) om je heen staan die je van het forum (soms nauwelijks) kent
wat bijzonder om te ervaren dat er zoveel mensen (biddend) om je heen staan die je van het forum (soms nauwelijks) kent
Oude Waarheid,
fijne avond en gezegende zondag!
fijne avond en gezegende zondag!
Channa schreef:.... iedereen die naar de meeting gaat
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Wat valt daarom te lachen?judith schreef:Channa schreef:.... iedereen die naar de meeting gaat
je voelt je er niet veilig bij???jvdg schreef:Wat valt daarom te lachen?judith schreef:Channa schreef:.... iedereen die naar de meeting gaat
komt allemaal goed hoor!!!
- MarthaMartha
ik zal alvast niet bijten.....henriët schreef:je voelt je er niet veilig bij???jvdg schreef:
Wat valt daarom te lachen?
komt allemaal goed hoor!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!