Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Vanavond luisteren naar Ds Koppelaar in Apeldoorn.
Hij spreekt voor de stichting Jijdaar.
Hij spreekt voor de stichting Jijdaar.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gijs toch! Naar de mis - en dan nog wel naar een lichte zelfs. Schaam jeGijs83 schreef:Dan hebben we gepland om bij het wegrestaurant "De Lichtmis" bij Rouveen wat te eten. Mag toch nu wel nu de keuken eruit is

We zijn aan 't begin van de middag even bij een regionale Intratuin geweest. Net op tijd: toen we aankwamen, was de parkeerplaats al heel erg vol, maar je kon nog gewoon de inrit inrijden en daar wachten tot er iemand weg ging. Toen we vertrokken, stond er een kilometerslange file uit beide richtingen om naar Intratuin te gaan....
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:Gijs toch! Naar de mis - en dan nog wel naar een lichte zelfs. Schaam jeGijs83 schreef:Dan hebben we gepland om bij het wegrestaurant "De Lichtmis" bij Rouveen wat te eten. Mag toch nu wel nu de keuken eruit is

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Werken in de zorg, kerkdienst luisteren en overdenken, eten klaarmaken en nog even kijken wat we vanavond gaan doen. Op dit moment nog geen flauw idee.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Helaas, "De Licht(e)mis" was gesloten en dat evenals wat meer restaurants waar we langs kwamen of alles was gereserveerd. Uiteindelijk nog lekker gegeten bij ons favoriete restaurant: De Poppe in Markelo.MarthaMartha schreef:Hendrikus schreef:Gijs toch! Naar de mis - en dan nog wel naar een lichte zelfs. Schaam jeGijs83 schreef:Dan hebben we gepland om bij het wegrestaurant "De Lichtmis" bij Rouveen wat te eten. Mag toch nu wel nu de keuken eruit is
Verder hebben we een mooie tocht gemaakt, zoals gepland. Vooral Staphorst en Rouveen waren bijzonder! Had ik eigenlijk nog nooit zo gezien. We hebben dus heel wat kilometers gemaakt... Het heeft inderdaad ook daar nog geregened en geonweerd. In Rouveen waren de boerderijen op enkele plek zelfs wit van de hagel. Daar was blijkbaar een flinke hagelbui geweest!
Gijs, mogen we raden?Gijs83 schreef:Uiteindelijk nog lekker gegeten bij ons favoriete restaurant: De Poppe in Markelo.
http://www.depoppe.nl/zalencentrum/inde ... sgerechten
Ik gok op Boerenschnitzel geserveerd met spek, paprika, uitjes en champignons
en een glaasje appelsapHendrikus schreef:Gijs, mogen we raden?Gijs83 schreef:Uiteindelijk nog lekker gegeten bij ons favoriete restaurant: De Poppe in Markelo.
Goed geraden en mis gegokt! Jaja, dat laatste mag ook niet heHendrikus schreef:Gijs, mogen we raden?Gijs83 schreef:Uiteindelijk nog lekker gegeten bij ons favoriete restaurant: De Poppe in Markelo.

ik zou voor de: Biefstuk van de haas met champignons, pepersaus of stroganoffsaus, gaan!
Maar vandaag staat op programma: gewerkt van 9-kwart over 11, dan rustig aan doen en vanmiddag naar de dokter!
Maar vandaag staat op programma: gewerkt van 9-kwart over 11, dan rustig aan doen en vanmiddag naar de dokter!
Lang geleden heb ik daar ook wel eens een Wiener schnitzel gegeten, hij hing aan twee kanten over het bord.Gijs83 schreef:Goed geraden en mis gegokt! Jaja, dat laatste mag ook niet heHendrikus schreef:Gijs, mogen we raden?Gijs83 schreef:Uiteindelijk nog lekker gegeten bij ons favoriete restaurant: De Poppe in Markelo.
Ik gok op Boerenschnitzel geserveerd met spek, paprika, uitjes en champignons. Het Wiener schnitzel geworden,....
Hij was gigantisch groot; nooit heb ik een groter schnitzel op mijn bordje gehad.
Zijn ze nog zo groot Gijs?
Hoe dichter bij Duitsland, hoe groter de schnitzelsjvdg schreef:Lang geleden heb ik daar ook wel eens een Wiener schnitzel gegeten, hij hing aan twee kanten over het bord.
Hij was gigantisch groot; nooit heb ik een groter schnitzel op mijn bordje gehad.

bbbrrrrr 

Bende opruimen.
Eventjes bij Helma langs.
Enne...bende opruimen.
Eventjes bij Helma langs.
Enne...bende opruimen.
Zelfs in Duitsland zijn ze vergeleken met Markelo aan de kleine kant.........Hendrikus schreef:Hoe dichter bij Duitsland, hoe groter de schnitzelsjvdg schreef:Lang geleden heb ik daar ook wel eens een Wiener schnitzel gegeten, hij hing aan twee kanten over het bord.
Maar voor de goede orde ik praat over jaren her.