Wat doen we vandaag? [2]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Zingen op de markt
bijkomen
eten
slapen
eten
nog even bij Helma kijken
bijkomen
eten
slapen
eten
nog even bij Helma kijken
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
'k ga me zo lekker op de bank nestelen....Puck naast me, een zak chips onder handbereik....voetbal kijken......effe ontspannen......beetje teveel spanning gehad de laatste tijd......nu gewoon effe nergens aan denken...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ja, dan moet je het er even van nemenRens schreef:'k ga me zo lekker op de bank nestelen....Puck naast me, een zak chips onder handbereik....voetbal kijken......effe ontspannen......beetje teveel spanning gehad de laatste tijd......nu gewoon effe nergens aan denken...

Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
Lekker ontspannen dan he!Rens schreef:'k ga me zo lekker op de bank nestelen....Puck naast me, een zak chips onder handbereik....voetbal kijken......effe ontspannen......beetje teveel spanning gehad de laatste tijd......nu gewoon effe nergens aan denken...
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik vond het vandaag maar een vage dag
:
-vakantie in plaats van school
-RD bezorgen als ochtendkrant => het idee dat het dus zaterdag is
-'s middags friet eten => het idee dat het vrijdag is (en dat ook nog niet helemaal, want dan eten we altijd 's avonds friet)
-door nieuwe ideeën van mijn vriendin heb ik opeens al mijn vakantieplannen moeten veranderen, waar ik absoluut niet tegen kan
Ik werd helemaal gek van alles! Tot overmaat van ramp was er ook nog een 'lawaaioptocht' hier in het dorp, echt verschrikkelijk...
Ik voel me nu echt
en ga denk ik maar vroeg naar bed...
Khad toch liever een gewone, normale schooldag gehad. Het is bij mij ook nooit goed

-'s middags friet eten => het idee dat het vrijdag is (en dat ook nog niet helemaal, want dan eten we altijd 's avonds friet)
-door nieuwe ideeën van mijn vriendin heb ik opeens al mijn vakantieplannen moeten veranderen, waar ik absoluut niet tegen kan
Ik werd helemaal gek van alles! Tot overmaat van ramp was er ook nog een 'lawaaioptocht' hier in het dorp, echt verschrikkelijk...
Ik voel me nu echt

Khad toch liever een gewone, normale schooldag gehad. Het is bij mij ook nooit goed

Nou, ik voel met je mee. ga wat leuks doen. Even chatten bijvoorbeeld. Er zijn daar veel gezelige mensen!mathilde schreef:Ik vond het vandaag maar een vage dag:
Ik voel me nu echten ga denk ik maar vroeg naar bed...

Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
vanmorgen om 7 uur begonnen met spelletjes klaarzetten, daarna aubade en de spelletjesmorgen die een uur vroeger eindigde door de regen, daarna naar de camping, helemaal super gezellig, en nu weer ff thuis om nog even hier te kijken, en zometeen lekker naar bed te gaan.. heerlijk nu 2 weken vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dagje HIA en Zwijdrecht gedaan. Op bezoek bij m'n zusje en zwager. Was gezellig.
- MarthaMartha
wow.... stoere avatar Juud!judith schreef:Lekker ontspannen dan he!Rens schreef:'k ga me zo lekker op de bank nestelen....Puck naast me, een zak chips onder handbereik....voetbal kijken......effe ontspannen......beetje teveel spanning gehad de laatste tijd......nu gewoon effe nergens aan denken...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vandaag deze Hemelvaartsdag naar de kerk natuurlijk. Verder nog maar even kijken. Oja en eerst nog even slapen misschien.
geen kerkgang voor mij! Ik zal iets alternatiefs moeten zoeken! Voor de rest geen idee!
Vanochtend naar de kerk geweest.
Vanmorgen naar de kerk geweest...
Nu net gelunched, we gaan de hond inladen en dan naar het strand...! Voor ´t eerst gaat ie voor t eerst op t strand
Nu net gelunched, we gaan de hond inladen en dan naar het strand...! Voor ´t eerst gaat ie voor t eerst op t strand

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Vanmorgen ook naar de kerk geweest. Nu ff computeren(rf'en en hyven). Straks met mn vader, moeder en tante een eindje toeren. Waarschijnlijk i.o.m. Deventer/Dalfsen/Staphorst. Dan hebben we gepland om bij het wegrestaurant "De Lichtmis" bij Rouveen wat te eten. Mag toch nu wel nu de keuken eruit is 

klussen, klussen, schoonmaken en rommelen.