kijk maar uit dat het stiekie niet knapt............helma schreef: mijn hart is van elastiek....
Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
vanmorgen nog wat doen voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond o.a. rolstoelbus rijden. Een ritje om 19.30 heen en 22.00 terug(vanavond samen met een oom van mij)
werken van 9-4, daarna naar m'n zus en zwager daar eten op de kids passen en daar heerlijk blijven slapen!
- JolandaOudshoorn
zo dochter naar school brengen (hopelijk zonder huilbui) daarna naar de fysio, daarna koffer inpakken en opruimen in huis.
Kortom, gewoon een lekker rommeldaagie
Kortom, gewoon een lekker rommeldaagie
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Vandaag alle administratie weer wegwerken van deze week (voor zover dat mogelijk is) en een aantal dingen regelen etc. Verder de dagelijkse dingen zoals schoonmaken, opruimen, eten koken etc. Morgenochtend vroeg werken in de zorg, daarna wat drinken en dan winkelen. 's Avonds hopen we bezoek te krijgen. Zaterdagavond overigens ook. Kortom: druk, veel in petto maar wel erg leuk!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Vanmorgen: de benedenverdieping doen (zolder en slaapkamer + badkamer gisteren schoongemaakt).
- koffers pakken (zoon gaat naar Kampen en ik ga net als Berend Botje naar Engeland varen!
)
- Als er nog tijd over is een kort jasje gaan kopen.
Vanmiddag: Wordt ik weggebracht naar de opstapplaats, waar we met ons vieren naar Gouda gaan en daar de rest ontmoeten (
. Na een heerlijke (hoop ik) maaltijd rijden we verder naar Rotterdam en nemen daar de boot naar Hull! We komen daar zaterdag om 9 uur aan en kunnen in York winkelen tot half vijf waar de reis verder gaat naar Whitby om vervolgens opgevangen te worden door je gastgezin
DV vrijdag 1 mei gaan we weer terug. M'n man haalt me op in R'dam en de reis gaat dan naar Kampen om onze zoon op te halen (die dan ijverig voor z'n examen geleerd hebt, samen met z'n neef
).
Je ziet het ik krijg een drukke en leerzame week.
Daarna nog een weekje vrij om alles te verwerken.
Vanaf nu ben ik niet op refoforum. Allemaal hele prettige dagen toegewenst
- koffers pakken (zoon gaat naar Kampen en ik ga net als Berend Botje naar Engeland varen!

- Als er nog tijd over is een kort jasje gaan kopen.
Vanmiddag: Wordt ik weggebracht naar de opstapplaats, waar we met ons vieren naar Gouda gaan en daar de rest ontmoeten (

DV vrijdag 1 mei gaan we weer terug. M'n man haalt me op in R'dam en de reis gaat dan naar Kampen om onze zoon op te halen (die dan ijverig voor z'n examen geleerd hebt, samen met z'n neef

Je ziet het ik krijg een drukke en leerzame week.
Daarna nog een weekje vrij om alles te verwerken.
Vanaf nu ben ik niet op refoforum. Allemaal hele prettige dagen toegewenst
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Vanmorgen naar de dokter voor bursitus (en gelijk even vragen hoe het met die buikpijn zit, ben er gewoon misselijk van...
)
bedden verschonen, was buiten hangen, opruimen, pakjes verzenden, e.d. ( alles wat een goede huisvrouw betaamt
)
vanmiddag bij "tante Toos" koffie met gebak samen met Medeforummer (Lassie, jammer dat je niet kon vandaag...)
i.v.m. opening 1,50 pp
eten koken
(In ieder geval weinig forummen)
vanavond concert in de Vanenburg, Bach kamerkoor Maarten Siebel geloof ik
(ik ben de kaart kwijt en weet ook niet wie er orgel speelt. Beetje slordig maar ik was van plan niet te gaan, maar mijn echtgenoot wilde me toch graag meehebben
)
Heb er zin in! Mijn schoonouders gaan ook mee.

bedden verschonen, was buiten hangen, opruimen, pakjes verzenden, e.d. ( alles wat een goede huisvrouw betaamt

vanmiddag bij "tante Toos" koffie met gebak samen met Medeforummer (Lassie, jammer dat je niet kon vandaag...)
i.v.m. opening 1,50 pp

eten koken
(In ieder geval weinig forummen)
vanavond concert in de Vanenburg, Bach kamerkoor Maarten Siebel geloof ik
(ik ben de kaart kwijt en weet ook niet wie er orgel speelt. Beetje slordig maar ik was van plan niet te gaan, maar mijn echtgenoot wilde me toch graag meehebben

Heb er zin in! Mijn schoonouders gaan ook mee.
Vandaag ga ik onthaasten en ontspannen als voorbereiding op het weekend. 

Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
vanmorgen eerst m'n zusje uitgezwaaid die is met vriendinnen een week naar Rome(zijn ze al een keer eerder geweest). Vervolgens heb ik me even kort laten knippen door de kapper. Nu thuis werken voor het re-integratiebureau. Vanmiddag m'n postwijk. Nog even wat dingetjes tussendoor en vanavond vereniging dan hoopt student G.W.S.Mulder te spreken.
wil je ook soms????vlinder schreef:Ehm ik citeer wat uit een ander topic:
Misschien mag Jolanda ook in jullie topic?Daphne schreef:kunnen jullie niet een speciaal MarthaMartha/Helma/Henriet topic openen?![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
m'n kamer leeg halen (spullen op halen)
wassen en strijken
met de stofzuiger door het huis
booschappen doen in de stad
eten klaar maken
en vanavond miss. nog wel ff bij m'n schoonouders langs.
wassen en strijken
met de stofzuiger door het huis
booschappen doen in de stad
eten klaar maken
en vanavond miss. nog wel ff bij m'n schoonouders langs.
Vanmiddag naar de COPD-verpleegkundige voor een eerste (uitgebreide) controle na de ziekenhuisopname...
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
wachten op telefoontje van de dokter....
die antibiotica helpt niks, hoest me helemaal ondersteboven
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
goed dat je gebeld hebt!!!MarthaMartha schreef:wachten op telefoontje van de dokter....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Is het geen hooikoorts?MarthaMartha schreef:wachten op telefoontje van de dokter....