of ik?henriët schreef:mag ik dan na helma???Tiberius schreef:Ik denk haast van wel, ja.helma schreef:Tib, je neemt toch alsjeblieft dat heerlijke ventje van die foto wel mee!!
die wil ik echt een poos knuffelen![]()

of ik?henriët schreef:mag ik dan na helma???Tiberius schreef:Ik denk haast van wel, ja.helma schreef:Tib, je neemt toch alsjeblieft dat heerlijke ventje van die foto wel mee!!
die wil ik echt een poos knuffelen![]()
ik neem Jolanda's dochter welChanna schreef:een euro per knuffelminuut
leuk verdiend Tib...
nou, dan vraag ik of ik na de zoon, de dochter van channa magMarthaMartha schreef:ik neem Jolanda's dochter welChanna schreef:een euro per knuffelminuut
leuk verdiend Tib...
we zijn idd wel ver van het padTiberius schreef:Alleen aanmeldingen, svp.
hihi,ik neem eerst die van channa wl en daarna die van tib. Kunnen we niet alvast aan huwelijksonderhandelingen beginnenhenriët schreef:nou, dan vraag ik of ik na de zoon, de dochter van channa magMarthaMartha schreef:ik neem Jolanda's dochter welChanna schreef:een euro per knuffelminuut
leuk verdiend Tib...
![]()
tja, over welk kind je het eerst knuffelt? of was jij al weer on-topic?Lassie schreef:ik twijfel!
Juud zal wel met Helma meerijden, dus dan kan jij ook.monique schreef:ik wil wel
ik wit alleen nioet of juud gaat anders durf ik niet hoor
ja vind ik zo rotig zadel ik andere mensen opTiberius schreef:Juud zal wel met Helma meerijden, dus dan kan jij ook.monique schreef:ik wil wel
Ze gaat met een auto, hoor. Niet te paard.monique schreef:ja vind ik zo rotig zadel ik andere mensen opTiberius schreef:Juud zal wel met Helma meerijden, dus dan kan jij ook.monique schreef:ik wil wel
Ja dat snap ik wel.monique schreef:hahahaaa je weet wel hoe ik et bedoel snap je wel heh hihi