Hoe is je stemming op dit moment?

Rens

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Rens »

Gelet op reacties van enkelen op een situatie die bestond op het moment van posten, (zie iets terug) en waar zij derhalve geen oordeel over kúnnen vormen: is mijn stemming dus zwáár onder nul.....

wát een gezemel zeg! een hond die zich vol overgave tegen me aannesteld, daar mag ik dus geen innige genegenheid voor voelen?

maar ja, men doet aan reageren op situaties die zij niet kennen.........doe maar fijn wat je niet kunt laten......zo de waard is, vertrouwd hij zijn gasten nietwaar?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

mathilde schreef:om kwart over negen komt de kapper
Ik GA altijd naar de kapper...
Toch niet een zwartwerkbeunhaaskapper toevallig? :modo
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Enerzijds best moe (een lange dag en daarna ook nog een feestje) maar anderzijds ook nog vol energie (daarom ben ik hier nog ff)...best vreemd en niet in woorden uit te drukken.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Hendrikus schreef:
mathilde schreef:om kwart over negen komt de kapper
Ik GA altijd naar de kapper...
Toch niet een zwartwerkbeunhaaskapper toevallig? :modo
Sinds kort laat ik de kapper ook komen. en nee, zij is geen zwarte beunhaas!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

moe...
wilden gisteren naar bed gaan, maar zoontjelief begon te 'krijsen'; wij dachten negeren, maar t werd erger... dus toch maar even kijken...
de deur openduwend kwam de 'lucht'ons al tegemoet...
"Ach ventje toch, dat is niet helemaal goed gegaan, kom maar s hier.. t geeft niet hoor :fi "
zo plukte ik zoontjelief uit een ondergespuugd bedje, alles zat eronder... dus ik kon weer aan de slag...
Tot half 3 was het 'spoken'; waarna je ook niet echt lekker meer slaapt.......
En nu... weer wassen, strijken, soppen, enz enz, en maar afwachten hoe laat zoontjelief vanuit zn bedje roept...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vlinder

Bericht door vlinder »

Wilma van den Berg schreef:Enerzijds best moe (een lange dag en daarna ook nog een feestje) maar anderzijds ook nog vol energie (daarom ben ik hier nog ff)...best vreemd en niet in woorden uit te drukken.
Dat heb ik nou eigenlijk elke dag...... :? :jongle Maarja, is goed mee te leven hoor..... ::salut
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

henriët schreef:En nu... weer wassen, strijken, soppen, enz enz, en maar afwachten hoe laat zoontjelief vanuit zn bedje roept...
Neem van mij aan: strijken zou ik in dit geval als eerste laten schieten. Scheelt een hoop werk.
vlinder

Bericht door vlinder »

Tiberius schreef:
henriët schreef:En nu... weer wassen, strijken, soppen, enz enz, en maar afwachten hoe laat zoontjelief vanuit zn bedje roept...
Neem van mij aan: strijken zou ik in dit geval als eerste laten schieten. Scheelt een hoop werk.
Je lijkt wel een man. En wel morgen aan je vrouw vragen: schat, zijn m'n overhemden al gestreken?? :fi
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
henriët

Bericht door henriët »

Tiberius schreef:
whaha, je hebt ervaring??
maar goed, ik ga idd eerst opruimen en dan ff met een sopdoek erdoor en dan, tja ik zie wel, misschien dat ik onder het werk met de handsfree telefoon ga bellen, dan lijkt het allemaal veel leuker :yahoo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

vlinder schreef:
Tiberius schreef:
Je lijkt wel een man. En wel morgen aan je vrouw vragen: schat, zijn m'n overhemden al gestreken?? :fi
haha ja idd, heel herkenbaar!!!!!!!!!!!!!!
henriët

Bericht door henriët »

knullig,
heb nieuwe emotions, en als ik nu dus iets typ komt er gelijk een hartje of wat dan ook bij, soms een beetje vervelend, kan wat raar overkomen, ik ga eerst weer eens kijken of dat eruit kan............. oh nee ik ga eerst hier aan de slag..............
Rens

Bericht door Rens »

Gian schreef:
Rens schreef::love :love

1Joh. 1:6 Indien wij zeggen, dat wij gemeenschap met Hem hebben, en wij in de duisternis wandelen, zo liegen wij, en doen de waarheid niet.
Mattheus 7 3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?
Mattheus 7 4 Of, hoe zult gij tot uw broeder zeggen: Laat toe, dat ik den splinter uit uw oog uitdoe; en zie, er is een balk in uw oog?
Mattheus 7 5 Gij geveinsde! werp eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit uws broeders oog uit te doen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Stoppen met persoonlijke aanvallen en on-topic verder.
Daphne

Bericht door Daphne »

b´tje benauwd :oO
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Daphne schreef:b´tje benauwd :oO
:ouin
Naar gevoel :fi
Tip: doe bepaalde dingen niet tegelijk :tilt
:barbare
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gesloten