Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Tapijt laten leggen 

klinkt een beetje vreemd in het topic "wat doen we vandaag"...Kaw schreef:Tapijt laten leggen
maar ja, om daar nou een nieuw topic voor te openen is ook zo wat hè...
"Wat laten we doen vandaag?"
ik heb geen flauw idee...
k heb zomaar nog een dag vrij... morgen waarschijnlijk ook
k heb zomaar nog een dag vrij... morgen waarschijnlijk ook

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jamaar, daar klopt Kaw's reactie ook niet. Daar zou het weer moeten zijn: "Tapijt leggen."Hendrikus schreef:klinkt een beetje vreemd in het topic "wat doen we vandaag"...Kaw schreef:Tapijt laten leggen
Je komt er niet uit.

Om maar weer eens die legendarische titel te citeren...Jongere schreef:Jamaar, daar klopt Kaw's reactie ook niet. Daar zou het weer moeten zijn: "Tapijt leggen."Hendrikus schreef:klinkt een beetje vreemd in het topic "wat doen we vandaag"...Kaw schreef:Tapijt laten leggen
Je komt er niet uit.
Het is ingewikkeld geworden...
En dat allemaal op het niveau van tapijt.Hendrikus schreef:Om maar weer eens die legendarische titel te citeren...
Het is ingewikkeld geworden...
- JolandaOudshoorn
tja....ik ga zo mijn wsa maar eens buiten ophangen. Na eens flink alles overhoopgehaald te hebben, liggen er nu heel wat kleren te wachten voor een wasbeurt en ikheb mijn bed ook al afgehaald. Wil weer eens veel te veel
Vanmiddag komt er gelukkig iemand helpen. Straks moet ik eerst overeten op school en om half vier naar zwemles met mijn zoon. Het wordt een grote verrassing voor hem, want zijn vader komt ook een kijkje nemen.
Verder ga ik proberen al het een en ander in te pakken voor de vakantie....
Help...ik wil echt teveel. (Dat krijg je met dat mooie weer!)

Vanmiddag komt er gelukkig iemand helpen. Straks moet ik eerst overeten op school en om half vier naar zwemles met mijn zoon. Het wordt een grote verrassing voor hem, want zijn vader komt ook een kijkje nemen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
zo de was opgevouwen, de ramen achter gelapt... voor ga ik het niet doen want de zon schijnt er vollop... vanavond dan maar ff doen.
bewaar je strijk maar voor morgenavondJolandaOudshoorn schreef:tja....ik ga zo mijn wsa maar eens buiten ophangen. Na eens flink alles overhoopgehaald te hebben, liggen er nu heel wat kleren te wachten voor een wasbeurt en ikheb mijn bed ook al afgehaald. Wil weer eens veel te veel![]()

- JolandaOudshoorn
oeps, ik lees dit net iets te laat, mijn strijkvriendin is vanmiddag geweest. Maar er is nog wel weer een beetje strijk hoor!helma schreef:bewaar je strijk maar voor morgenavondJolandaOudshoorn schreef:tja....ik ga zo mijn wsa maar eens buiten ophangen. Na eens flink alles overhoopgehaald te hebben, liggen er nu heel wat kleren te wachten voor een wasbeurt en ikheb mijn bed ook al afgehaald. Wil weer eens veel te veel![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
werken, werken, werken.....
vanavond nog voor de hulpdienst van de kerk aan de gang geweest.
nu even achter rf......
nu even achter rf......
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ben vanavond naar lezing Arjan Baan (Ede) geweest over de vervulling door de Heilige Geest
erg leerzaam en verhelderend. Indringend. bemoedigend! Vertroostend
komt op de site te staan van Marcel Vroegop
Aanrader om te luisteren
http://www.amvroegop.nl/mambo/index.php ... e&Itemid=1
en dan toerustingsavonden Ede
en dan Wordt vervuld door de Heilige Geest (staat er nu nog niet op vanzelf, maar komt nog wel)
de avond komt er in 2 delen op te staan (voor en na de pauze)
(ook als je twijfels hebt over Arjan Baan door alle publicaties is het goed om deze avond na te luisteren.)
erg leerzaam en verhelderend. Indringend. bemoedigend! Vertroostend
komt op de site te staan van Marcel Vroegop
Aanrader om te luisteren
http://www.amvroegop.nl/mambo/index.php ... e&Itemid=1
en dan toerustingsavonden Ede
en dan Wordt vervuld door de Heilige Geest (staat er nu nog niet op vanzelf, maar komt nog wel)
de avond komt er in 2 delen op te staan (voor en na de pauze)
(ook als je twijfels hebt over Arjan Baan door alle publicaties is het goed om deze avond na te luisteren.)
- Wilma van den Berg
Ik begin steeds meer te denken dat we op elkaar lijken....MarthaMartha schreef:werken, werken, werken.....
nu even achter rf......

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
haha, volgens mij zitten er wat dat betreft veel dezelfde typen karakters hier op t forum?Wilma van den Berg schreef:Ik begin steeds meer te denken dat we op elkaar lijken....MarthaMartha schreef:werken, werken, werken.....
nu even achter rf......Hier was het namelijk ook, wat betreft alle 'fronten' erg druk maar ook wel super! Nu idd even op RF en dan de avond besluiten en toch proberen wel voor 01.00 uur op bed te liggen.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....