Ik mis.....
Re: Ik mis.....
De topic over de steniging
Het is heel bizar maar in het RD staan ook regelmatig foto's van liquidatie's, heftige aanrijdingen. De foto's en beelden van de moord op Fortuin staan ook nog op ons netvlies..
Kortom het is de realiteit, het gebeurd en geeft je inzicht hoe sommige (in dit geval) moslims extreem denken. Die wonen dichterbij dan je denkt.
Het is heel bizar maar in het RD staan ook regelmatig foto's van liquidatie's, heftige aanrijdingen. De foto's en beelden van de moord op Fortuin staan ook nog op ons netvlies..
Kortom het is de realiteit, het gebeurd en geeft je inzicht hoe sommige (in dit geval) moslims extreem denken. Die wonen dichterbij dan je denkt.
Je kan ook een abbonnement op de revu nemen. Daar staan standaard een aantal pagina's in vol met verscheurde en rottende lijken.Voor de liefhebbers.
Laatst gewijzigd door Gian op 12 apr 2008, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- Wilma van den Berg
Gian schreef:Je kan ook een abbonnement op de revu nemen. Daar staan standaard een aantal pagina's in vol met verscheurde en rottende lijken.Voor de liefhebbers.

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
De sensatiebeluste nieuwe Revu is anders. Die staat ongeveer gelijk aan de absurde site van rotten.comGian schreef:Je kan ook een abbonnement op de revu nemen. Daar staan standaard een aantal pagina's in vol met verscheurde en rottende lijken.Voor de liefhebbers.

Die opzet had Rens niet.. schatte ik zo in.
......de mogelijkheid om te schrijven wat ik wil...wat me bezig houdt......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Christiaan met z'n avatar met Ds.Huisman of is hij ook onder een andere naam verder gegaan 

- MarthaMartha
Gijs83 schreef:Christiaan met z'n avatar met Ds.Huisman of is hij ook onder een andere naam verder gegaan

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ariene,
al zo lang niet op t forum geweest, hopelijk is alles goed?
welkom terug.............
al zo lang niet op t forum geweest, hopelijk is alles goed?
welkom terug.............
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik denk niet meer actief, ik vind het ook jammerIchtus schreef:Rochus...
Waar is die gebleven??
Onder een andere naam verder gegaan, of helemaal niet meer actief...
oude paden
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
jah, waar zou die gebleven zijn?henriët schreef:oude paden

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
in Amsterdam, denk ikjudith schreef:jah, waar zou die gebleven zijn?henriët schreef:oude paden
hij schreef op 21 maart:
Ik waardeer werkelijk jullie postings, openheid en oprecht meeleven.
Ik stop even met posten en laat het geschrevene eens rustig bezinken.
Ik hoopr er daarna nog wel weer op terug te komen
Grace