Datum voor de meeting
Datum voor de meeting
Beste mensen,
Bij voldoende belangstelling willen we een meeting organiseren in Hendrik-Ido-Ambacht. Dit dorp ligt ca 10 km ten zuiden van Rotterdam, gemakkelijk te bereiken via de snelwegen A15 en A16.
In dit topic kan je aangeven op welke data je beschikbaar kan/wil zijn.
Let op: je kan meerdere keuzes aanvinken.
Voorlopig ga ik even voor een vrijdag of zaterdag eind mei en geheel juni. Bewust heb ik een paar data weggelaten, want dan kan ik niet aanwezig zijn.
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
Bij voldoende belangstelling willen we een meeting organiseren in Hendrik-Ido-Ambacht. Dit dorp ligt ca 10 km ten zuiden van Rotterdam, gemakkelijk te bereiken via de snelwegen A15 en A16.
In dit topic kan je aangeven op welke data je beschikbaar kan/wil zijn.
Let op: je kan meerdere keuzes aanvinken.
Voorlopig ga ik even voor een vrijdag of zaterdag eind mei en geheel juni. Bewust heb ik een paar data weggelaten, want dan kan ik niet aanwezig zijn.
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
Re: Datum voor de meeting
Even voor de duidelijkheid: ik had eerst een verkeerde vraag boven de poll staan, maar degenen die al gestemd hebben, kunnen altijd nog aanpassen.
Het gaat dus niet om de voorkeursdatum, maar om alle data dat je kan en wil komen.
Het gaat dus niet om de voorkeursdatum, maar om alle data dat je kan en wil komen.
Ik heb mijn rooster nog niet verder dan 12-06. Dus heb al wel 4 data ingevuld, maar weet niet of ik er nog meer kan....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
21 juni? 

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Onder andere. Je kan namelijk meerdere data invoeren. Voor maar gewoon alle data in die je kan.caprice schreef:21 juni?
- MarthaMartha
Whahhhhhh... ik wil er echt bij zijn natuurlijk, maar er zijn drie data waarop ik écht niet kan......
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dan moet je die in ieder geval niet aankruisen.MarthaMartha schreef:Whahhhhhh... ik wil er echt bij zijn natuurlijk, maar er zijn drie data waarop ik écht niet kan......

Welke data zijn dat, trouwens?
- MarthaMartha
24 en 30 mei en 20 juni.... en nee, die heb ik uiteraard niet aangerkuisd...Tiberius schreef:Dan moet je die in ieder geval niet aankruisen.MarthaMartha schreef:Whahhhhhh... ik wil er echt bij zijn natuurlijk, maar er zijn drie data waarop ik écht niet kan......
Welke data zijn dat, trouwens?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zoals het er nu naar uit ziet, wordt het vrijdag 6 of zaterdag 7 juni.
Ik stel voor om het topic tot einde van de week open te houden en dan een datum te kiezen.
Ik stel voor om het topic tot einde van de week open te houden en dan een datum te kiezen.
Goed idee!Tiberius schreef:Zoals het er nu naar uit ziet, wordt het vrijdag 6 of zaterdag 7 juni.
hoe zie je de vrijdag dan voor je?
dat het s avonds is bijvoorbeeld? of om een uur of 6 beginnen ofzo?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
's Avonds van 19:30 uur ofzo. Dat geldt ook voor 's zaterdags.henriët schreef:Goed idee!Tiberius schreef:Zoals het er nu naar uit ziet, wordt het vrijdag 6 of zaterdag 7 juni.
juist ja,Tiberius schreef:'s Avonds van 19:30 uur ofzo. Dat geldt ook voor 's zaterdags.henriët schreef:Goed idee!Tiberius schreef:Zoals het er nu naar uit ziet, wordt het vrijdag 6 of zaterdag 7 juni.
punt is alleen dat velen dat waarschijnlijk beetje lastig vinden op de zaterdagavond, dus wat dat betreft handiger de vrijdag?
Maar goed we wachten einde van de week af

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Want?henriët schreef:juist ja,Tiberius schreef:'s Avonds van 19:30 uur ofzo. Dat geldt ook voor 's zaterdags.
punt is alleen dat velen dat waarschijnlijk beetje lastig vinden op de zaterdagavond ...
om voor de zondag terug te zijn.. en gezien het voor sommigen dan voorbereiding op zondag is. (voor mij maakt t niet uit hoor, k vind beide prima)Tiberius schreef:Want?henriët schreef:juist ja,Tiberius schreef:'s Avonds van 19:30 uur ofzo. Dat geldt ook voor 's zaterdags.
punt is alleen dat velen dat waarschijnlijk beetje lastig vinden op de zaterdagavond ...
even weer omhoog voor de avondploeg van rf...