lekker gelunched
nu boodschappen lijstje maken

op de fiets stappen om naar de winkels (supermarkten) te gaan
Eten klaar maken voor het avondeten
eten
Daarna alvast een begin maken voor de rijsttafel voor morgen!
is er geen school dichter in de buurt?? het lijkt me dat er wel scholen van hetzelfde niveau dichter in de buurt zijn.mentos schreef:Vandaag naar school geweest, leuk, maar heel vermoeiend! (40km fietsen in totaal,
Vroeger heb ik 50 km op een dag gefietst (en ik weet van mensen die nog verder van school woonde)...enneh: succes met al je werk!mentos schreef:Vandaag naar school geweest, leuk, maar heel vermoeiend! (40km fietsen in totaal, zeven intensieve lesuren en net de bof gehad)
Nu heeeel hard scheikunde leren voor morgen!
Ik ook 4 jaar lang (waarvan 1,5 jaar alleen) 50 km. op een dag gefietst! Krijg je niets van hoor....denk er vaak met plezier aan terug...de regen en lange stukken vergeet je en de lol onthoud je...Wilma van den Berg schreef:Vroeger heb ik 50 km op een dag gefietst (en ik weet van mensen die nog verder van school woonde)...enneh: succes met al je werk!mentos schreef:Vandaag naar school geweest, leuk, maar heel vermoeiend! (40km fietsen in totaal, zeven intensieve lesuren en net de bof gehad)
Nu heeeel hard scheikunde leren voor morgen!
dás anders wakker worden dan van de weekLassie schreef:Vanochtend ontbijt op bed gekregen. Voor de rest vandaag is het visite ontvangen en bedienen!
Ben je jarig???Lassie schreef:Vanochtend ontbijt op bed gekregen. Voor de rest vandaag is het visite ontvangen en bedienen!
Wolkendek????? Ik zie hier zon en een blauwe lucht!Rens schreef:Treurig.................: ik zie net dat ik voor Puck geen eten meer heb staan voor vanavond.....dus straks even naar Eanjum voor een zak hondenvoer..........en naar Easternijtsjerk voor een superaanbieding bij de plaatselijke Sparwinkel..............(en dat terwijl het wolkendek niet veel goeds in petto lijkt te hebben...............)
In Nunspeet schijnt de zon ook heerlijk (jammer dat ik binnen zit)JolandaOudshoorn schreef:Wolkendek????? Ik zie hier zon en een blauwe lucht!Rens schreef:Treurig.................: ik zie net dat ik voor Puck geen eten meer heb staan voor vanavond.....dus straks even naar Eanjum voor een zak hondenvoer..........en naar Easternijtsjerk voor een superaanbieding bij de plaatselijke Sparwinkel..............(en dat terwijl het wolkendek niet veel goeds in petto lijkt te hebben...............)